مرادمند: همه باید کمک کنند مشکلات استقلال حل شود

مرادمند: همه باید کمک کنند مشکلات استقلال حل شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید همه باید برای حل مشکل این باشگاه کمک کنند.

به گزارش سادس، محمد حسین مرادمند در حاشیه دیدار تدارکاتی استقلال برابر پیکان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که قراردام را تمدید کردم. شرایط استقلال هم ایده‌آل نیست. باید تلاش کنیم و همه کمک کنیم تا مشکلات حل  شود. مسیر برای استقلال خوب نیست. مسیر سختی داریم و هموار نیست.

وی افزود: شاید رقم‌های پارسال بالا بوده و برنامه‌ریزی شده نبوده اما الان باید همه پای کار باشیم و مثلا یک عددی من ببخشم و یک عددی هم باشگاه پرداخت کند تا استقال در مسیر درست قرار بگیرد. هر سال مشکل داشتیم اما امسال واقعا مشکلات عجیب بود. من هر چه دارم از استقلال  است و برخی چیزها را نادیده گرفتم.

او در ادامه گفت: ما الان با ۱۳ و ۱۴ بازیکن تمرین می‌کنیم. از همه تیم‌ها ۵۰ درصد عقب هستیم و باید تلاش کنیم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد. همه باید بیشتر از آن چیزی که هستیم بگذاریم. همکاری برای من با آقای نکونام باعث افتخار است اما کارکردن در استقلال سخت است.

مرادمند درباره حضور خطیر در استقلال هم گفت: امیدوارم سریع‌تر مشکلات را حل کند چون همین الان از سایر تیم‌ها عقب هستیم. تنها چیزی که در این چهار استقلال را زمین زد، بی ثباتی است. هر بازیکنی آمد بعد از یک سال رفت، مدیرعامل هم بعد از یک سال می‌رفت. همه باید کمک کنیم و برخی بازیکنان هم حقوق خود را می‌خواهند. برخی بازیکنان از پارسال ۶۰ درصد طلبکار هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *