مهمترین نیاز تیم ملی والیبال چیست؟

مهمترین نیاز تیم ملی والیبال چیست؟

در پایان یک نظرسنجی انجام شده در سایت و کانال‌های ورزشی سادس در تلگرام و روبیکا، مشخص شد که مردم مهمترین نیاز تیم ملی را به‌کارگیری مربی خوب خارجی می‌دانند.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ عملکرد قابل قبولی نداشت و از مجموع ۱۲ مسابقه خود، ۱۰ شکست و ۲ برد ثبت کرد. از طرفی در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات  در جایگاه چهاردهم قرار گرفت که ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ حضور ایران در لیگ ملت‌هاست. 

پایگاه خبری دانشجویان ایران (سادس) پس از نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، از مخاطبان خود پرسید که «مهمترین نیاز کنونی تیم ملی والیبال کدام است؟» در پاسخ به این  سوال، مخاطبان سادس می‌توانستند از بین پنج گزینه «فراخواندن بازیکنان شاخص کنارمانده»،‌ «به‌کارگیری مربی خوب خارجی»،‌ «پشتیانی از کادر فنی کنونی»، «استعدادیابی و پشتیبانی از جوان‌گرایی» و «سایر موارد» یک مورد را انتخاب کنند. 

نتیجه نظر سنجی در سایت سادس

در نظرسنجی صورت گرفته در سایت سادس با عنوان«مهمترین نیاز کنونی تیم ملی والیبال کدام است؟» ۶۸.۷ درصد کاربران، “به‌کارگیری مربی خوب خارجی” را انتخاب کردند و در مقابل ۷.۶ درصد کاربران معتقد به حمایت از کادر فنی کنونی بودند.

مهمترین نیاز تیم ملی والیبال چیست؟

بیشتر بخوانید:

نتیجه نظر سنجی در کانال ورزشی سادس در روبیکا

در نظرسنجی صورت گرفته در کانال ورزشی سادس در روبیکا با عنوان «مهمترین نیاز کنونی تیم ملی والیبال کدام است؟» باز هم بیشتر مخاطبان به‌کارگیری مربی خوب خارجی را انتخاب کردند که ۴۳ درصد کل رای‌دهندگان را دربرمی‌گیرد. از طرفی فراخواندن بازیکنان شاخص کنارمانده نیز با ۳۳ درصد در جایگاه دوم رای‌گیری قرار گرفت اما تنها ۴ درصد مخاطبان سادس در روبیکا به پشتیبانی از کادر فنی کنونی رای دادند که کمترین میزان بود.

مهمترین نیاز تیم ملی والیبال چیست؟

بیشتر بخوانید:

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی سادس در تلگرام

در نظرسنجی صورت گرفته بر روی کانال ورزشی سادس در تلگرام با عنوان «مهمترین نیاز کنونی تیم ملی والیبال کدام است؟» ۶۵ درصد از نفرات شرکت کننده معتقد هستند که باید از مربی خوب خارجی استفاده کرد. همچنین فراخواندن بازیکنان شاخص کنارمانده دیگر گزینه انتخاب شده از سمت شرکت کنندگان بود که ۱۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

مهمترین نیاز تیم ملی والیبال چیست؟

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *