سند تحول بنیادین دستاورد عظیم در عرصه تربیتی است

سادس/اردبیل معاون آموزش متوسطه استان اردبیل گفت: سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش یک دستاورد عظیم و انقلابی و مایه افتخار در عرصه فرهنگی و تربیتی برای نظام اسلامی است.

محمود مشکی ۱۲ تیر در نشست تخصصی معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه نواحی و مناطق استان با اشاره به تحولاتی که سند تحول بنیادین در نظام اموزشی و تربیتی کشور بوجود آورده است، اظهار کرد: سند تحول بنیادین حرف تازه و دستاوردی نو در عرصه تعلیم و تربیت جهانی است.

نماینده شورای عالی آموزش و پرورش در استان اردبیل افزود: با توجه به تاکید مبانی نظری سند تحول بر سازماندهی فرایند یاددهی و یادگیری با نگاه مشاوره ای ضروری است اقدامات لازم برای مشارکت عمومی معلمان کارکنان مدرسه اولیای دانش آموزان در خصوص آموزش مهارت های زندگی و طرح ریزی برای مسیر تحصیلی و شغلی دانش آموزان بعمل آید.

مشکی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش در حوره های مختلف آموزشی خاطر نشان کرد: رصد و مراقبت مستمر از فرایند اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش از طریق تعامل و دریافت اطلاعات، مقایسه آن با وضع مطلوب و ارایه بازخورد به مراجع ذیربط برای کمک به تحقق اهداف مورد انتظار مصوبه است.

نماینده شورای عالی آموزش و پرورش در استان اردبیل همچنین از معاونان آموزش متوسطه نواحی و مناطق، معلمان وصاحب نطران خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به سند تحول بنیادین به اداره کل استان ارسال تا پس از جمع بندی به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *