افشاگری دیرهنگام درباره بکام

افشاگری دیرهنگام درباره بکام

مایکل اوون اعتراف کرد زمانی که با دیوید بکام در رئال مادرید هم‌تیمی بود رابطه خوبی با این بازیکن نداشت.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت‌بایبل، مایکل اوون و دیوید بکام از بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال انگلیس‌اند و هر دو دوران درخشانی را به ترتیب در لیورپول و منچستریونایتد داشتند.

اوون تنها ۱۸ سال داشت که گل معروفش را مقابل آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۸ به ثمر رساند؛ در حالی که بکام ۱۷ ساله بود که اولین بازی‌اش را در تیم ملی انگلیس انجام داد. دیوید بکام پس از درگیری با سر آلکس فرگوسن در سال ۲۰۰۳ اولدترافورد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و یک سال بعد اوون نیز به رئال پیوست.

به‌ندرت دیده می‌شد که بازیکنان انگلیسی در خارج از کشور بازی کنند؛ چه رسد به اینکه دو بازیکن در یک باشگاه بازی کنند و همین موضوع باعث شد هواداران تصور کنند دیوید بکام و مایکل اوون رابطه خوبی با هم دارند. به گفته اوون این دو به‌ندرت خارج از زمین فوتبال با هم صحبت می‌کردند.

مایکل اوون درباره حضورش با دیوید بکام در رئال مادرید گفت: درست است که در یک تیم بودیم ولی خارج از زمین حرف خاصی بین ما ردوبدل نمی‌شد و رابطه گرمی با هم نداشتیم. خیلی وقت‌ها فقط همدیگر را در حین تمرین می‌دیدیم. من و دیوید اشتراکات کمی با هم داشتیم.

اوون در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تفاوت سبک زندگی‌اش با سبک زندگی دیوید بکام گفت: هیچ‌وقت دوست نداشتم لباس‌های مد روز بپوشم یا در برنامه‌های اجتماعی شرکت کنم. از سوی دیگر، دیوید و ویکتوریا هر دو سوپراستار بودند. آنها از منظر اجتماعی در یک جو کاملاً متفاوت نسبت به من بودند.

اوون در مورد حذف انگلیس از جام جهانی ۱۹۹۸ پس از اخراج بکام به دلیل لگدزدن به دیگو سیمئونه اظهارات تندتری را بیان کرد و گفت: آن صحنه بیش از آن که خشونت‌آمیز باشد، رفتاری نابالغ و احساسی از سوی دیوید بکام بود. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که یک بازیکن خیلی خوش‌شانس است که در جام جهانی حضور دارد و آن حرکت بکام تاثیر بدی روی تمام بازیکنان ما داشت.

مایکل اوون تنها یک سال در اسپانیا دوام آورد و پس از بازگشت به انگلیس و پیوستن به نیوکاسل نتوانست دوران خوب قبل را تکرار کند و پیش از بازنشستگی در سال ۲۰۱۳ برای منچستریونایتد و استوک‌سیتی نیز بازی کرد.

دیوید بکام نیز سال ۲۰۰۷ مادرید را ترک کرد تا با امضای قرارداد با لس‌آنجلس‌گلکسی راهی MLS شود و در سال ۲۰۱۳ فوتبال خود را در پاری‌سن‌ژرمن به پایان رساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *