کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک انبار نگهداری از کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ هدایت بهرامی در این‌باره گفت:‌ماموران گشت انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ حین گشت زنی در محدوده شورآباد به  انتقال تعدادی کالا توسط خودروهای باری مشکوک شده و با زیرنظر گرفتن این خودروها موفق به کشف یک انبار کالای قاچاق در این محدوده شدند. بررسی‌های اولیه ماموران نشان از این داشت که کالاهای قاچاق توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس توسط خودروهای باربری به بازار تهران انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه هویت مالک انبار مورد شناسایی قرار گرفت، گفت:‌ ماموران پس از انجام هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین انبار مذکور را نیز مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن ۸۰ هزار قلم لوازم خرازی از قبیل کش مو، جا سوئیچی، کلیپس، مو مصنوعی، گیره مو و … که همگی قاچاق  و فاقد هرگونه بارنامه و مدارک گمرکی بودند، کشف شد.

وی با بیان اینکه انبار مذکور با حکم قضایی پلمب شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده از این انبار را دست‌کم ۳۷  میلیاردریال برآورد کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ منتقل شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *