اوزونیدیس: به کیفیت‌ بازیکنان ایرانی اعتقاد دارم/ گل‌گهر بعد تحقیق سراغم من آمد

اوزونیدیس: به کیفیت‌ بازیکنان ایرانی اعتقاد دارم/ گل‌گهر بعد تحقیق سراغم من آمد

سرمربی جدید گل‌گهر گفت: با بازیکنان ایرانی در تماس بودم. با آن‌ها خیلی کار کردم و این همکاری را دوست داشتم. از نظر شخصیتی و کیفیت فنی عاشق بازیکنان ایرانی هستم.

به گزارش سادس، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی جدید گل‌گهر صبح شنبه در نشست خبری معارفه‌اش در سیرجان اظهار کرد: خوشحالم این فرصت را به من دادند تا در خدمت شما باشیم. احساس مثبتی نسبت به این تیم داشتم و اولین مربی یونانی بودم که با بازیکنان ایرانی در تماس بودم. با آن‌ها خیلی کار کردم و این همکاری را دوست داشتم. از نظر شخصیتی و کیفیت فنی عاشق بازیکنان ایرانی هستم. امیدوارم در اینجا با حمایت همه به موفقیت برسیم. مشخص است که موفقیت به تنهایی توسط هم به دست نمی‌آید و با همکاری موفق می‌شویم. در این مدت با چیزی که دیدم می‌دانم به موفقیت می‌رسیم.

او درباره خواسته مدیران گل‌گهر از این مربی و خواسته‌اش از باشگاه گفت: نزدیک به یک ماه است که با هم در ارتباط هستیم. در مورد اهداف و رویاهای باشگاه صحبت کردیم. هدف این بود که از جایگاه امروز باشگاه یک پله بالاتر برویم. باشگاه در کارش جدیت دارد. درباره ایران و باشگاه گل‌گهر از بازیکنان ایرانی که با آنها کار کردم سوال پرسیدم. این باشگاه هر سال به فکر پیشرفت بوده و به این مهم دست پیدا کرده است. هدف من این است که روز به روز موفق‌تر شویم. این باشگاه زیرساخت‌های بسیار خوبی را فراهم کرده و امیدوارم امسال موفقیت‌های خوبی داشته باشیم. آن‌ها گفتند می‌خواهیم از سال‌های گذشته نتایج بهتری کسب کنیم و این طبیعی است.

اوزونیدیس درباره بازیکنان ایرانی و انتخاب بازیکنانش در فصل نقل و انتقالات گفت: قبل از گل‌گهر هم از باشگاه‌های ایرانی پیشنهاد داشتم و به عنوان یک مربی دوست داشتم بازیکنان ایرانی را بهتر بشناسم و اکنون می‌شناسم. کیفیت، سرعت و اخلاقیات آن‌ها را می‌شناسم. البته اگر بازیکن خارجی پیدا کنیم که سطحش با بازیکنان ایرانی متفاوت باشد، به دنبال جذبش خواهیم رفت.

او درباره موفق نشدن این مربی در عربستان و الفیصلی گفت: من در بازی‌های آخر فصل به الفیصلی اضافه شدم و تیم در آستانه سقوط بودند. شما خبر دارید که در آن زمان و هشت بازی که من بودم فقط الهلال بود که بیش‌تر از ما امتیاز گرفت؟! نتایجی که گرفتیم باعث صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد. در عربستان فقط دو تیم بودند که بیش‌ترین امتیاز را کسب کردند، اول الهلال و دوم تیم ما بود. درست است آن تیم سقوط کرد اما از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. نتایج خوب ما باعث شد که فصل بعد هم من در الفیصلی بمانم. کارمان را به بهترین شکل انجام دادیم و همین باعث شد از من بخواهند بمانند اما اشتباه من بود که ماندم. البته باید بگویم من دوست نداشتم بعد از سقوط بمانم اما به هر حال ماندم. در قسمت اول فصل تیم ما بسیار موفق عمل کرد. موفقیت می‌تواند معنای دیگری داشته باشد و فقط جام گرفتن نیست. در روزهای اول حضورم در اینجا بهتر است درباره نکات مثبت صحبت شود و باید به‌هم کمک کنیم. باشگاه گل‌گهر هم درباره من تحقیق کرد که به سراغم آمد.

این مربی یونانی درباره ادامه کار با بازیکنان فصل گذشته گل‌گهر بیان کرد: ماندن بازیکنان به عملکردشان بستگی دارد و باید وضعیت آن‌ها را ببینم و امیدوارم بتوانیم همکاری با بازیکنان را ادامه دهیم.

اوزونیدیس اضافه کرد: ایران در سال‌های اخیر همیشه در جام جهانی حضور داشت و این کیفیت بازیکنان ایران را نشان می‌دهد. با بازیکنان ایرانی مثل مسعود شجاعی، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی کار کرده‌ام و به کیفیت‌شان اعتقاد دارم. البته شاید من نقاط ضعفی از آن‌ها ندیده باشم. من وظیفه‌ام این است که کمک کنم تا نقاط ضعف بازیکنان هم برطرف شود.

او درباره مکانات باشگاه گل‌گهر بیان کرد: امکانات در گل‌گهر از چیزی که فکر می‌کردم بالاتر است. من این‌جا را دیدم و از این شرایط کاملا راضی هستم. باید به باشگاه کمک کنم تا روز به روز همه چیز بهتر شوم. قول می‌دهم برای این باشگاه نهایت تلاشم را انجام می‌دهم.

سرمربی گل‌گهر درباره استفاده از بازیکنان و کادر ایرانی گفت: بله در کادرم از مربیان ایرانی و بومی استفاده خواهم کرد. درست است با بازیکنان ایرانی همکاری داشتم اما مربیان ایرانی بیش‌تر می‌توانند به من کمک کنند. از قبل آشنایی داشتم اما پس از گفت‌وگو با مدیران به نتیجه می‌رسیم. نتایج را باشگاه در این رابطه اعلام خواهد کرد. دستیار و مربی بدنساز به همراه خودم آوردم که دستیارم سالیان سال با من کار می‌کند و بازیکن ملی یونان بوده است.

او درباره تمرین تیم در تهران و احتمال انتقال تمرینات به شهر سیرجان بیان کرد: امکانات سیرجان رضایت بخش بود. ما این مساله را در نظر می‌گیریم. من فقط چند روز به ایران آمدم و باید به من فرصت دهید تا برنامه‌ریزی کنم. این باشگاه متعلق به شهر سیرجان است و مهم است که پایگاه اصلی اینجا باشد اما باید همه جوانب را بررسی کنیم. امکانات اینجا از چیزی که فکرش را می‌کردم بالاتر بود. باید با مدیریت باشگاه به جمع‌بندی برسیم تا هرچه به نفع باشگاه است انجام دهیم.

اوزونیدیس درباره ادامه همکاری با دروازه‌بانان تیم نیز بیان کرد: در این رابطه عجله نکنید و اگر چیزی رسمی شود از طریق باشگاه اعلام می‌شود. اعضای تیم بعد از جمع‌بندی کامل به نتیجه می‌رسد. قول می‌دهم تیمی بسازیم که هواداران به آن افتخار کنند. هدف اصلی ما بازی کردن برای مردم سیرجان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *