تمرین زنان ایران در سالن اصلی مسابقات چلنجر کاپ

تمرین زنان ایران در سالن اصلی مسابقات چلنجر کاپ

تیم ملی والیبال زنان ایران از سالن اصلی مسابقات چلنجر کاپ آسیا بازدید و اولین جلسه تمرینی خود را در این سالن برگزار کرد.

به گزارش سادس، دومین دوره مسابقات والیبال چلنجر کاپ آسیا از فردا (یکشنبه، ۲۸ خرداد) با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی آغاز می‌شود و تیم ملی زنان ایران هم که برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در دور مقدماتی با هنگ‌کنگ و چین‌تایپه هم‌گروه است.

ملی‌پوشان ایران امروز در نوبت صبح در سالن بدنسازی هتل محل اقامت خود تمرین کردند و در نوبت بعد از ظهر هم به سالن GOR TRI DRAMA رفتند که سالن اصلی مسابقات است و نخستین تمرین توپی خود را هم در این سالن انجام دادند.

زنان والیبالیست ایران بعد از گرم کردن، زیر نظر کادر فنی کارهای تاکتیکی انجام دادند و سپس به دو گروه ۶ نفره تقسیم شدند و بازی کردند.

تیم ایران در روز نخست این مسابقات استراحت دارد و ۲۹ خرداد در اولین دیدارش به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند.

نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته(مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی(فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *