پیش‌بینی مخاطبان سادس از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌بینی مخاطبان ایسنا از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

مخاطبان سادس با شرکت در یک نظرسنجی پیش‌بینی کردند که امشب منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.

به گزارش سادس، امشب (شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ دو تیم اینتر و منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان فصل ۲۳-۲۰۲۲ در ورزشگاه آتاترک استانبول به مصاف هم می‌روند. قدرت تیمی و حضور ستاره‌های بی‌شمار در تیم انگلیسی باعث شده بیشتر کارشناسان و هواداران فوتبال در دنیا بخت آبی‌های منچستر را برای قهرمانی بیشتر از آبی‌های میلان بدانند.

مخاطبان پایگاه خبری دانشجویان ایران (سادس) نیز از این قاعده مستثنی نبودند؛ نتیجه یک نظرسنجی در دو کانال ورزشی سادس در تلگرام و روبیکا نشان داد که هواداران ایرانی فوتبال اروپا بخت منچسترسیتی را برای قهرمانی در قاره سبز بیشتر از اینتر می‌دانند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی سادس در تلگرام

پیش‌بینی مخاطبان ایسنا از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

در نظرسنجی کانال ورزشی سادس در تلگرام، ۲۸ درصد شرکت‌کنندگان قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان را پیش‌بینی کردند و ۷۲ درصد مخاطبان معتقد بودند که شاگردان پپ گواردیولا در آخر امشب جام را بالای سر می‌برند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی سادس در روبیکا

پیش‌بینی مخاطبان ایسنا از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

 علاقه‌مندان اینترمیلان در بین مخاطبان کانال ورزشی سادس در روبیکا نسبت به اعضای کانال ورزشی سادس در تلگرام کمی بیشتر است! ۳۱ درصد آنها بر این باورند که تیم ایتالیایی می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و در مقابل، ۶۹ درصد مخاطبان سادس در روبیکا منچسترسیتی را قهرمان این فصل اروپا می‌دانند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *