تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار

تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار

سادس/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

سیدآرش قیاسیان بیستم خردادماه در حاشیه بازدید استاندار لرستان و هیئت همراه از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۸۸ در دهکده المپیک با مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع آغاز شد.

وی ادامه داد: ازجمله بناهای موجود در این مجموعه می‌توان به ساختمان مرکزی با ۴۲۰۰ مترمربع، گیشه بلیط فروشی با ۸۳۸ متر مربع و گردان‌ها با ۱۱ هزار و ۱۱۵ مترمربع، پارکینگ اتوبوس و ۴۰۸ پارکینگ خودرو سواری و سایر تأسیسات جانبی دیگر اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به این‌که تاکنون ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است، افزود: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

قیاسیان با اشاره به عملیات‌های انجام شده در پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ادامه داد: این پروژه تاکنون ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی قراردادی به انرژی سازه آبان به عنوان پیمانکار سپرده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: سال ۱۴۰۰ حدود ۲۳.۵ میلیارد تومان، و سال ۱۴۰۱ نیز حدود ۵۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای این مجموعه ورزشی تخصیص یافته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *