هنوز قهرمان نشده‌ایم/ هر بازی متفاوت است

هنوز قهرمان نشده‌ایم/ هر بازی متفاوت است

ستاره تیم بسکتبال الریاضی لبنان گفت: گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم اما هنوز نباید کار را ساده بدانیم.

به گزارش سادس، احمد الفران، سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان، درباره پیروزی شاگردانش مقابل شهرداری گرگان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا، گفت: بازی بسیار سختی بود و از قبل این موضوع را می‌دانستیم. دو تیم بازیکنان بزرگی دارند که کار هر دو آن‌ها را سخت می‌کند.

او ادامه داد: می‌دانستیم بازی در خانه و زیر فشار هواداران گرگان چقدر سخت است؛ ضمن اینکه آنها نفراتی همچون جمشیدی و یخچالی را در ترکیب خود داشتند. به هر حال توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و از زیر فشار خارج شویم.

احمد الفران در پایان نیز از میزبانی فدراسیون ایران بسیار قدردانی کرد.

وائل اراکجی، ستاره ملی‌پوش الریاضی لبنان نیز گفت: ما برای برد به این بازی آمده بودیم و از سختی‌های بازی خبر داشتیم‌. بسکتبال ایران و لبنان از خوب‌های قاره آسیا است و قطعا حضور در چنین بازی‌های نیازمند تمرکز بسیار بالا است.

وی ادامه داد: بسیار علاقمند اتمسفر و جو تماشاگران ایرانی هستم. بسکتبال این کشور از خوب‌های آسیا است و تیم شهرداری گرگان نیز ستاره‌های خوبی در ترکیب دارد. با این حال هر بازی شانسی دیگر است و باید برای بازی برگشت آماده شویم.

اراکجی گفت: از الان نباید خودمان را قهرمان بدانیم چون با وجود میزبانی در بازی دوم، همچنان کار سخت است و باید با یک دید جدید راهی بازی دوم شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *