باید سالن گرگان آماده میزبانی می‌شد/ الریاضی بهتر از ما بود

باید سالن گرگان آماده میزبانی می‌شد/ الریاضی بهتر از ما بود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، از آماده نشدن سالن خانگی این تیم برای میزبانی فینال سوپر لیگ غرب آسیا انتقاد کرد.

به گزارش سادس، مهران حاتمی در رابطه با باخت مقابل الریاضی گفت: شاهد بازی بسیار سطح بالایی بودیم. الریاضی تیم بسیار خوبی بود و بهتر از ما کار کردند که پیروزی حقشان بود. اشتباهات و مشکلاتی در تیم داشتیم که باید جبران شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان یه قهرمانی تیم خود امیدوار است؟ توضیح داد: هر بازی یک شانس مجدد است؛ هرچند که کار سختی داریم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان همه تلاش خود را انجام دادند. برای بازی بعد بهتر ظاهر می‌شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به فشردگی بازی‌های سوپر لیگ ایران و غرب آسیا باهم، تصریح کرد: درخواست کردیم بازی به تعویق بیفتد ولی قبول نکردند. کار برای بچه‌های ما خیلی سخت است. شهرستانی‌ها برای بازگشت به خانه باید اول به تهران بیایند و از اینجا به خانه بروند که خسته کننده است. کار برای ما بسیار سخت است و امیدوارم بازی بعد آماده‌تر ظاهر شویم.

وی گفت: بازیکنان تیم ما زحمت زیادی کشیدند و تیم بسیار خوبی داریم‌. البته از قدرت الریاضی غافل نشوید. آنها نشان دادند بازیکنان بسیار خوبی دارند که در نتیجه تاثیرگذار هستند. ما امروز هشتاد و چند تا شوت زدیم که فقط حدود ۳۰ تا گل شد که آمار خوبی نیست.

حاتمی ادامه داد: ما در بازی دو بار حریف را گرفتیم ولی حریف قدرتمندی داشتیم. در کوارتر چهارم شوت‌های ما خوب به سبد نشست و مساوی شدیم اما فشار زیاد بود و آنها کمی بهتر از ما خودشان را در آخر بازی کنترل کردند که نتیجه عوض شد.

وی درباره آماده نشدن سالن خانگی شهرداری گرگان برای این مسابقات نیز گفت: من فکر می‌کنم می‌شد این کار را انجام دهیم. باید شهرستانی‌ها قدر این شانس را بدانند. در حال حاضر نام گرگان در سراسر خاورمیانه و خلیج فارس مطرح است چون تیم‌ها یکدیگر را می‌شناسند. الان اسم گرگان مطرح است و شهرستان‌ها باید از شانس و فرصت خود استفاده کنند. حق گرگان بیشتر از اینها بود. اگر بازی در گرگان بود مشکلات امشب پیش نمی‌آمد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *