سجادی: هاکی روی یخ بانوان مقام هم نمی‌آورد هزینه‌شان را پرداخت می‌کردیم

سجادی: هاکی روی یخ بانوان مقام هم نمی‌آورد هزینه‌شان را پرداخت می‌کردیم

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد که چرا اعضای تیم بانوان هاکی روی یخ زنان ایران هزینه‌های اعزام به مسابقات آسیایی را خودشان پرداخت کرده‌ بودند.

حمید سجادی در گفت وگو با سادس درباره پرداخت شدن هزینه‌های سفر تیم هاکی روی یخ بانوان در مسابقات آسیایی که به مقام نایب قهرمانی آسیا رسیدند، اظهار کرد: تیم هاکی قبلا که خارج از فدراسیون اسکی بود این کار را انجام می‌داد و هزینه‌ها را داوطلبانه پرداخت می‌کرد. در این مورد هم این عزیزان بلیت‌ها را از ماه‌ها قبل پرداخت کرده بودند.

وی ادامه داد: ما برای تقویت فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی تغییر ساختار دادیم و هاکی روی یخ را پیشنهاد دادیم که به فدراسیون اسکی بیاید. من خودم از حامیان و بانیان هاکی روی یخ هستم و کمک کردم این ورزش راه بیفتد. این تیم به مسابقات جهانی هم می‌رود و یک روز هم به المپیک زمستانی خواهد رفت.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد:‌ از نظر ساختار این تیم در قالب انجمن بود و در زیر مجموعه فدراسیون اسکی نبود. من دوست داشتم این رشته هویت پیدا کند و انجمن هاکی روی یخ وارد فدارسیون اسکی شد ولی قبلا چون خودشان پول بلیت‌شان را تهیه می‌کردند این بار هم برای اینکه از مسابقات جا  نمانند، برای تهیه بلیت اقدام کرده بودند. وقتی اعتبارات به دست ما رسید ما در وزارت ورزش این هزینه‌ها را در همین یکی دو روز گذشته پرداخت کردیم. آنها اگر مقام هم نمی‌آوردند ما این هزینه را پرداخت می‌کردیم. آنها موجب افتخار ما شدند.

سجادی در پایان گفت: وقتی رشته‌ها و انجمن‌ها در قالب فدراسیون هستند، طبق بودجه فدراسیون مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *