دوست دارم بازهم بایرن قهرمان شود

دوست دارم بازهم بایرن قهرمان شود

ستاره لهستانی بارسلونا از عملکرد خود در فصل نخست حضورش در این تیم راضی است. او ابراز امیدواری کرد که بازهم بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شود.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، روبرت لواندوفسکی که در مراسم جایزه  لوریوس شرکت کرده  بود درباره وضعیت خود در نخستین فصل حضورش در بارسلونا سخن به میان آورد.

لواندوفسکی بعد از سال ها درخشش در بوندسلیگا در تابستان سال قبل بایرن مونیخ را به مقصد بارسلونا ترک کرد.

او گفت: من عملکرد خوبی در بارسلونا داشته ام. این فرصت را دارم که قهرمانی در لالیگا را به دست آورم و این قهرمانی برای باشگاه بسیار بسیار مهم خواهد بود. ما در مسیر درستی گام برمی داریم. این قهرمانی گام نخست در پروسه جدیدی است که پیش گرفته ایم.

لواندوفسکی ادامه داد:  به نظرم در لیگ قهرمانان اروپا هنوز به آمادگی کامل خود نرسیده بودیم و به  همین خاطر حذف شدیم. اگر لیگ قهرمانان اروپا بعد از جام جهانی برگزار می شد وضعیت متفاوت تر بود. 

این مهاجم سرشناس درباره رقابت تنگاتنگ بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برای کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا گفت: شنیده ام که بعضی می گویند بهتر است که دورتموند قهرمان شود چرا که قهرمانی های بایرن در بوندسلیگا تکراری شده است اما من همواره با بایرن هستم و امیدوارم که بازهم این تیم جام قهرمانی را در بوندسلیگا بالای سر برد. سه هفته پایانی در رقم زدن تیم قهرمان بسیار مهم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *