سوم خرداد؛ مظهر اقتدار و مقاومت امت اسلامي

نيروي انتظامي بر لزوم بازخواني و ترسيم روزآمد فتح خرمشهر تأکيد کرد و سوم خرداد؛ را مظهر اقتدار و مقاومت امت اسلامي دانست.

 

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس، نيروي انتظامي با صدور پيامي؛ سوم خرداد ماه؛ (سالروز آزادي خرمشهر) را مظهر اقتدار و مقاومت امت اسلامي، عرصه شکوفايي ظرفيت ها و توانمندي هاي ملت ايران براي ايجاد تحولات راهبردي در روند جنگ تحميلي و رخدادهاي پس از آن دانست.

       ” خرمشهر را خدا آزاد کرد”

حضرت امام خميني (ره)

متن اين پيام به شرح ذيل است؛

بدون ترديد عمليات بزرگ و غرورآفرين بيت المقدس در سوم خرداد 1361 به عنوان يک رخداد بزرگ و سرنوشت ساز، نه تنها جغرافياي جنگ را به نفع رزمندگان اسلام تغيير داد، بلکه تمام معادلات دشمن بعثي را بر هم ريخت و باعث نگراني بيش از پيش حاميان منطقه اي و فرامنطقه اي آنان جهت برون رفت از اين بحران شد.

تغييري که نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در سال هاي پس از آن دوران باشکوه و پر افتخار نيز اتحاد و روح مقاومت را در کنار ايمان و بصيرت، به عنوان رمز پيروزي در مقابل بيگانگان و توطئه هاي آنان پيش روي نسل هاي امروز و آينده سازان واقعي انقلاب قرار داد.

بي ترديد آزادسازي خرمشهر يک فصل به ياد ماندني از حماسه آفريني مرداني است که با اتکا به قدرت الهي پاي به عرصه جهاد نهادند و با نمايش ايمان پولادين خود که برگرفته از تعاليم اسلام ناب محمدي(ص) است، حماسه اي جاويد را رقم زدند که تمامي قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حيرت وا داشتند.

در اين بيانيه با تأکيد بر لزوم بازخواني و ترسيم روزآمد اين رخداد بزرگ و سرنوشت ساز (آزادي خرمشهر) براي نسل هاي امروز انقلاب و آينده سازان اين سرزمين، آمده است: سوم خرداد، يادآور دلاور مردي و ايثار شهيدان، استقامت و پايداري ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگي رزمندگان اسلام است.

امروز نيز تدابير داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي، هوشياري نيروهاي مسلح و انسجام مردمي، توطئه هاي قدرت هاي استکباري عليه ايران اسلامي را نقش بر آب کرده و در سايه وحدت و يکدلي، ملت قهرمان ايران در برابر تمامي زياده خواهان چون دژي استوار ايستاده تا همچون گذشته حريم مقدس جمهوري اسلامي ايران و دستاوردهاي گرانبهاي آن از تجاوز اهريمنان مصون بماند.

در پايان اين پيام با تأکيد بر لزوم حفظ و ترويج فرهنگ و ارزش هاي دفاع مقدس و با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل (ره)، شهيدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس آمده است: نيروي انتظامي تحت رهبري ولي فقيه و فرماندهي معظم کل قوا، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) براي حراست از استقلال و تماميت ارضي کشور پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي افتخارآميز و قدرت آفرين آن همواره با الهام از آموزه هاي حماسي دوران دفاع مقدس از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *