حسینی: ما یتیم هستیم!/ داور چنین برخوردی را علیه پرسپولیس پنالتی می‌گرفت؟

حسینی: ما یتیم هستیم!/ داور چنین برخوردی را علیه پرسپولیس پنالتی می‌گرفت؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: احساس می‌کنم که تیم ما یتیم است. در مورد بازی می‌توانم ساعت‌ها صحبت کنیم.

به گزارش سادس، سید مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی گفت: متاسفانه هفته‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم، هم در زندگی خصوصی و هم در زندگی ورزشی. درگذشت مادر عزیزم و بلافاصله بازی‌هایی که واقعا نمی‌دانم درموردش چه باید بگویم. احساس می‌کنم که تیم ما یتیم است. در مورد بازی می‌توانم ساعت‌ها صحبت کنیم.

ببینید

ویدیو/ کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان

ویدیو/ گل ۳ امتیازی پرسپولیس مقابل پیکان

بازیکنان پرسپولیس مهار شدند

او ادامه داد: همانطور که دیدید ما تمام نقاط قوت پرسپولیس را از کار انداخته بودیم. شما هیچکدام از بازیکنان شاخص پرسپولیس را در زمین ندیدید، چون تمام آنها با یک فوتبال منطقی مهار شده بودند. قبل از گل پرسپولیس می‌توانستیم به گل هم برسیم که تمیروف و لیموچی دو فرصت را از دست دادند. از داور محترم این بازی که خیلی هم او را قبول دارم و دوستش دارم می‌پرسم که اگر این اتفاق در محوطه پرسپولیس رخ می‌داد آیا اعلام پنالتی می‌کرد یا خیر؟ واقعا صادقانه جواب دهد.

داور جرات داشت همین صحنه را علیه پرسپولیس پنالتی بگیرد؟

او ادامه داد: آیا این داور جرات داشت این صحنه را برای ما پنالتی بگیرد؟ تیم ما در طول ۹۰ دقیقه تقریباً هیچ فرصتی به حریف ندادیم، غیر از چند ضربه ایستگاهی که آنها را هم مهار کردیم. به یاد ندارم که فرصتی به پرسپولیس داده باشیم اما واقعا صحنه‌ای که پنالتی گرفت اصلا نمی‌دانم چه بود. واقعا خیلی صحنه عجیبی بود. ما خیلی به این داور اعتماد داشتیم و داریم اما اگر همین صحنه به سود ما بود داور هیچ واکنشی نشان نمی‌داد. متاسفانه ۳ بازیکن ما را برای بازی با سپاهان محروم کردند. ۶ یا ۷ بازیکن مصدوم هم داریم. در فوتبالی که هیچ خشونتی از بازیکنان ما دیده نمی‌شد سه بازیکن کارت زرد گرفتند!

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به اینکه از تعویض‌های خود در این بازی رضایت دارد یا خیر، گفت: شما راضی بودید؟ بازیکنان ما بسیار زحمت کشیدند. اکثر بازیکنانی که وارد زمین شدند بازیکنان جوان بودند. ساسان حسینی یک موقعیت فوق العاده‌ای داشت که قبلا بهتر می‌زد. لیموچی هم تا ۶ قدم رفت اما باید بگویم که همه بسیار زحمت کشیدند.

در حق مظاهری کم لطفی شد

حسینی درمورد اینکه برخی هواداران معتقد بودند که رشید مظاهری وقت را در دروازه تلف می‌کند؟ گفت: شما زمانی می‌توانید این را بگویید که دروازه‌بان بخوابد. آیا رشید روی زمین خوابید؟ آیا دکتر بالاسر بازیکنان ما آمد؟ او برای اینکه تمرکز تیم ما بهم نخورد با تاخیر شروع مجددها را می‌زد. دروازه‌بان‌های زیادی در گذشته داشتیم در همین پرسپولیس حضور داشتند که بارها روی زمین می‌خوابیدند و پزشکان وارد زمین می‌شدند. حتی شما یک بار دیدید بازیکنان تیم ما این کار را کنند؟ فکر می‌کنم در حق رشید کم لطفی کردند.

پیش از این فکر می‌کردم یک تیم بی‌کس هستیم

او در واکنش به برگزاری بازی در ورشگاه آزادی گفت: طبق قانون ما نباید در این زمین بازی می‌کردیم. این زمین و هواداران پرشور پرسپولیس واقعا داور بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. متاسفانه باشگاه ما هم حمایت‌های لازم را از ما نکردند. از عظیمی، رئیس گروه ایران‌خودرو که امروز با حضورش در رختکن همه ما را خوشحال کرد، تشکر می‌کنم. پیش از این فکر می‌کردم ما یک تیم بی‌کس هستیم. تیمی که علیه بازیکنان خودش بیانیه می‌دهد! بازیکنانی که با کمترین قرارداد و بیشترین جانفشانی در این لیگ سخت و پرحاشیه ماندگار شوند و فکر می‌کنم در حق آنها کم لطفی شد. 

مجتبی حسینی در واکنش به اینکه مظاهری خود را به زمین نینداخت گفت: در حق مظاهری کم لطفی شد. آیا یک صحنه دیدید که پزشکان تیم ما وارد زمین شوند. ما خیلی جوانمردانه بازی کردیم. ما تیم جوانی هستیم که بازیکنان ما این کارها را بلد نیستند. آمده بودیم بر اساس بضاعت خود با استراتژی مقابل تیم فوق العاده خوب پرسپولیس قرار بگیریم. نه خشونتی داشتیم و نه وقت‌کشی کردیم. فقط می‌خواستیم در ضدحملات به هدف خود برسیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است.

سرمربی پیکان درخصوص ادامه همکاری‌اش با باشگاه پیکان، گفت: ما کاری به مدیریت نداریم و قرارداد بستیم و وظیفه داریم طبق قانون تلاش کنم. قراردادم هم تمام می‌شود و باید ببینیم که مدیران ما را می‌خواهند یا خیر؟ شایعات زیادی در این مدت وجود داشت. دوستان خیلی از ما خوششان نمی‌آمد! دو بازی باقی مانده است و باید ببینیم که بعد از آن مدیران ما را می‌خواهند یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *