مظاهری: اگر در کرج بازی می‌کردیم نتیجه دیگری رقم می‌خورد

مظاهری: اگر در کرج بازی می‌کردیم نتیجه دیگری رقم می‌خورد

دروازه‌بان پیکان می‌گوید می‌توانستند بازی را در ورزشگاه آزادی نگذارند و اگر در کرج بازی برگزار می‌شد نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد.

به گزارش سادس، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار کرد: قبل از بازی برخی اتفاقات باعث شد بازیکنان در تمرین گلایه‌هایی داشته باشند. ما از یک نفر در باشگاه بسیار ناراحت بودیم. اگر در کرج بازی می‌کردیم شاید نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. نمی‌خواهم اسم بیاورم. از این موضوع بگذریم. می‌توانستند ورزشگاه آزادی را انتخاب نکنند.

ببینید

ویدیو/ گل ۳ امتیازی پرسپولیس مقابل پیکان

ویدیو/ کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان

او ادامه داد: همه بازیکنان ما جوان هستند اما خیلی خوب بازی کردیم. باید به مجتبی حسینی تبریک بگویم که با این بازیکنان این چنین بازی می‌کند. مقابل پرسپولیس زیبا بازی کردیم. هر تیمی نمی‌تواند مقابل پرسپولیس اینگونه بازی کند.

مظاهری در رابطه با اعتراضات هواداران نسبت به وقت تلف کردن او گفت: من همیشه از اینکه خودم را به زمین بیندازم بدم می‌آید چون روحیه تیم پایین می‌آید اما به خاطر سابقه‌ام طبیعی بود که مقابل پرسپولیس این فحاشی‌ها را بشنوم. از یک طرف ناراحت کننده است و از یک طرف هم لذت‌ فوتبال همین است و کاری به این مسائل ندارم.

او درباره پنالتی پرسپولیس هم بیان کرد: به نظرم پنالتی نبود. بازیکن خودش را انداخت و فکر می‌کنم پنالتی نبود چون نزدیک صحنه بودم. البته می‌خواستم روحیه داور حفظ شود و به او گفتم پنالتی بود اما همان لحظه احساس کردم پنالتی نبود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *