الهویی: بدشانس بودیم/ به این تیم افتخار می‌کنم

الهویی: بدشانس بودیم/ به این تیم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید بخشی از فوتبال شانس است و تیمش در این چند هفته با بدشانسی مواجه شده است.

به‌گزارش سادس، سعید الهویی پس از شکست تیمش برابر آلومینیم اراک در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: متاسفم که باید مانند هفته قبل صحبت‌هایم را با معذرت‌خواهی شروع کنم و بر عهده گرفتن شکست امروز. هر چند که فکر می‌کنم از لحاظ فنی هر آنچه می‌بایست در جریان بازی انجام می‌دادیم را انجام دادیم. 

وی افزود: حداقل آمار بازی هم نشان می‌دهد؛ مالکیت ۶۰ درصدی با امید گل ۴ برابر آلومینیم اراک، از دست دادن پنالتی و یک دوجین موقعیت و اینکه دروازه‌بان آلومینیوم یکی از بهترین بازیکنان هفته بود.

او ادامه داد: با وجود اتفاقاتی که در مدل بازی حریف پیش می‌آمد که از هر زمانی برای کشتن وقت و خواباندن بازی استفاده می‌کرد اما به هر حال به آن‌ها احترام می‌گذارم. هر کسی دوست دارد به روشی پیروز شود و حداقل ما در نیمه اول نشان دادیم که با وجود موقعیت ضدحمله‌ای که داشتیم و با وجود این‌که بازیکنان ما می‌دانستند تمارض حریف است اما بازیکن ما توپ را در موقعیت ۴ در برابر ۲ به بیرون زد.

الهویی همچنین گفت: بابت نتیجه بازی عذرخواهی می‌کنم. سرم بالاست و به این تیم افتخار می‌کنم، همانطور که به عملکرد تیم در نیمه دوم برابر پرسپولیس افتخار می‌کنم، همانطور که به کیفیت‌مان برابر هوادار افتخار می‌کنم. بابت امتیاز از دست دادن عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و به مسیر خودمان برگردیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در خصوص دلیل گل نزدن تیمش هم گفت: هر چقدر هم فوتبال را علمی هم نگاه کنید، بخشی از فوتبال شانس است. ما در برابر هوادار، پرسپولیس و همین بازی در استفاده از موقعیت‌هایمان خیلی بدشانس بودیم. بخشی از آن دقت بازیکن، بخشی کیفیت و بخشی هم شانس است. اگر بازیکن کیفیت لازم و دقت و تمرکز لازم را نداشته چه سر پنالتی و چه موقعیت‌های دیگر مسئولیتش با من است و مسئولیت انتخاب ترکیب با من بوده اما شانس هم در فوتبال نقش دارد که در این دو، سه بازی خیلی بدشانس بودیم و امیدوارم این بدشانسی تمام شود.

وی در خصوص شعار تماشاگران علیه کادر فنی در این بازی نیز گفت: به آن‌ها احترام می‌گذارم. به هر حال تماشاگر از تیمش برد می‌خواهد و بابت اتفاقی که افتاده از آن‌ها معذرت می‌خواهم و به نظرشان احترام می‌گذارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *