کشف ۲۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کشور/ جمع‌آوری بیش از ۷۰۰ معتاد متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سادس، سردار ایرج کاکاوند با اشاره به اجرای طرح تشدید مقابله با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر گفت:‌ این طرح بعد از مدت‌ها کار اطلاعاتی طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد. در جریان این طرح که  به منظور رصد و کنترل فعالیت‌های مجرمانه باندهای قاچاق موادمخدر اجرا شد، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه‌جایی و انتقال موادمخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت، گفت:‌ با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی سراسر کشور و به ویژه در استان‌های شرقی و مرکز کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، تهران بزرگ و قم مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند. در همین راستا نیز ماموران به‌طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی و اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات های غافلگیرانه، موفق به کشف دو تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، کاکاوند همچنین به اقدامات پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: در راستای پاک سازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی طی ۴۸ ساعت گذشته  ۷۵۷ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند. همچنین بیش از ۷۳۳ معتاد متجاهر  نیز جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در این راستا برای بیش از ۲۱۰۰ نفر تحت عناوین قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و معتاد متجاهر پرونده انتظامی تشکیل شده است، گفت:‌همچنین پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین و سه قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *