حلالی: پرسپولیس آماده‌تر از استقلال بود

حلالی: پرسپولیس آماده‌تر از استقلال بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در داربی پرسپولیس برنامه محورتر و هوشیارتر از استقلال بازی کرد و همین امر سبب شد که نتیجه بازی به نفع پرسپولیس به پایان برسد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با سادس، در پاسخ به این پرسش که کارشناسان معتقدند یحیی در تفکرات تاکتیکی خود ساپینتو و استقلال را به خوبی آنالیز و شکست داد، نظر شما در این خصوص چیست؟ اظهار کرد: پرسپولیس به لحاظ روحی آماده‌تر و با برنامه‌تر از استقلال بود و در نیمه اول از لحاظ تاکتیکی نسبت به استقلال برتری داشت. فشار داربی همیشه به حدی بالاست که بازیکنان با تعهد بازی می‌کنند تا کمتر دچار مشکل شوند، در این دیدار پرسپولیس برنامه محورتر و هوشیارتر از استقلال بازی می‌کرد و همین امر سبب شد تا نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برساند.

وی در خصوص حضور آل کثیر در ترکیب تیم پرسپولیس از نیمه دوم بازی، گفت: او در نیمه دوم به لحاظ روحی و روانی آماده‌تر و شرایطش بهتر از نیمه اول بود. البته شرایط جسمانی او نشان می‌داد که قبل از بازی خوب گرم نکرده و کاملا از نظر بدنی خالی کرده بود در حالی که توانمندی او بالاست و انتظار بازی بهتری از او داشتیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تاکتیک گل محمدی برای حفظ تک گل بازی منطقی بود، خاطرنشان کرد: نتیجه این بازی حاصل زحمات یک‌ساله کادر فنی و بازیکنان بود که اگر حساسیت بیشتری به خرج می‌دادند شاید از کورس قهرمانی دور می‌شدیم. تمام بازیکنان و کادر فنی عاقلانه‌ترین کار را انجام دادند تا تک گل بازی را حفظ کنند. شاید می‌توانستند موقعیت بیشتری را ایجاد کنند و حتی گل بخورند در آن صورت امکان داشت ایراد دیگری به پرسپولیس وارد می‌شد، تلاش بازیکنان بر این بود که با حفظ توپ روحیه حریف را مختل کنند.

حلالی همچنین در پاسخ به این سوال که شکست استقلال چقدر در افزایش روحیه پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود؟ اظهار کرد: کسی که داربی را می‌برد قطعا برای بازی بعد روحیه بیشتری دارد و راحت‌تر به برد بازی بعد فکر می‌کند. بدون شک در ادامه لیگ شاهد اتفاقات زیادی خواهیم بود. هر چند استقلال در چند هفته اخیر بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشته و روند این تیم رو به پیشرفت است اما با توجه به رقابتی که پرسپولیس و سپاهان برای کورس قهرمانی دارند شرایط تا حدودی برای استقلال سخت‌تر شده است.

وی در ارزیابی از وضعیت مهاجمان خارجی پرسپولیس و احتمال جدا شدن آنها از این تیم در انتهای فصل، گفت: عملکرد آنها راضی کننده نبود و باید راندمان کارشان بهتر از این بود شاید این بازیکنان در کشور خود پیشرفت خوبی داشته باشند اما در ایران عملکرد زیاد خوبی نداشتند و اگر بتوانیم مهاجم خوبی بگیریم دیگر به دردمان نمی‌خورند.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس قهرمان نشود باید با گل محمدی تمدید کرد یا همه چیز بستگی به قهرمانی این تیم دارد؟ افزود: رفتار حرفه‌ای نیست که هنوز فصل تمام نشده عملکرد یک مربی را بررسی یا مورد انتقاد قرار داد، حال این که پرسپولیس چه قهرمان شود و چه نشود در آن صورت باید نظر نهایی را اعلام کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *