برگزاری مجمع عادی پرسپولیس/ درویش: فرابورس به باشگاه ساختار داد

برگزاری مجمع عادی پرسپولیس/ درویش: فرابورس به باشگاه ساختار داد

مجمع عادی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور مدیران این باشگاه برگزار شد.

به گزارش سادس، مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) برگزار شد. درویش، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این جلسه اظهار کرد: بعد از اینکه به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و تکلیف هیات مدیره مشخص شد کمیته پنج‌گانه‌ای را تشکیل دادیم و هر کمیته وظیفه تخصصی خود را دنبال کرد.

او افزود: در گذشته باشگاه قبل از اینکه وارد فرابورس شود دارای ساختار خاصی نبود و بیشتر روی تفکرات مدیران اداره می‌شد. از سال ۷۵ تاکنون باشگاه بدهی‌های مالیاتی را پرداخت نکرده بود که با زحمات دکتر سجادی و آقای خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی‌ها پرداخت شد. اسنادی که از سال‌های قبل در باشگاه وجود دارد هزینه‌ها مشخص است ولی درآمدها مشخص نیست.

محمد دلبری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مجمع عمومی عادی باشگاه بیان کرد: اولین گام ما در باشگاه پرسپولیس آسیب‌شناسی موضوعات مختلف بود و تلاش کردیم که موانع پیش رو را برداریم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم. اگر تکلیف سهام و واگذاری باشگاه هرچه زودتر مشخص شود می‌توانیم دیگر مشکلات را نیز حل کنیم.

او ادامه داد: کار بزرگی در زمان دکتر سجادی صورت گرفت و روند خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد و باید این موضوع را به سرانجام برسانیم. سجادی هرگونه کمک و حمایتی که می‌توانست از باشگاه پرسپولیس دریغ نکرده است.

همچنین سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با تاکید بر اینکه دولت همواره حامی ورزش و باشگاه‌ها از جمله سرخابی‌های پایتخت بوده است، اظهار کرد: از ریاست محترم جمهور، وزیر اقتصاد، معاون اول رییس جمهور تشکر میکنم چون هر زمانیکه مشکلات ورزش چه در هیات دولت و چه به صورت خصوصی مطرح شد همه عزیزان بدون وقفه مشکلات را رفع کردند و پیش‌قدم بودند.

او افزود: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار کشورمان هستند و همواره وظیفه ما در وزارت ورزش و جوانان این است که حامی این دو باشگاه بزرگ پرطرفدار و مردمی باشیم تا مشکلاتشان رفع شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سطح بالای فوتبال ایران در آسیا به لحاظ فنی بیان کرد: فوتبال ما آقای آسیاست و غیر از این نیست و این آقایی باید در عمل هم نشان داده شود، در نظم و انضباط همواره ژاپن نمره لازم را می‌گیرد و ایران هم از نظر فنی حرفی در آسیا دارد.

سجادی در بخش دیگر سخنانش به تعمیر و تجهیز ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: ورزشگاه آزادی به سرعت در حال تعمیر است. در اولین قدم سکوها در حال آماده سازی است تا در مرحله بعد چمن این ورزشگاه تعویض شود ولی همانطور که همه شما اهالی ورزش و فوتبال آگاه هستید ورزشگاه آزادی یک مجموعه دولتی است و تعمیر و تجهیز یک مجموعه دولتی یا خصوصی بسیار متفاوت است و زمان بیشتری را می طلبد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌ است، توضیح داد: وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که در خصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند چرا که همه ما در قبال مردم و طرفداران این باشگاه بزرگ پاسخگو هستیم.

او در ادامه صرفه جویی اقتصادی و بهینه سازی در هزینه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: برخی اوقات اسراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود. وقتی به سمت حرفه‌ای سازی می‌رویم باید در همه بخش‌ها حرفه‌ای عمل کنیم.

سجادی تاکید کرد: باید نگاه حرفه‌ای بر ابعاد مختلف باشگاه حاکم شود به این ترتیب که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای را انجام دهد. از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم تا همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند طبق اصول باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *