هشدار ممبینی به باشگاه‌ها: AFC مدارک تیم‌ها را راستی‌آزمایی می‌شود!

هشدار ممبینی به باشگاه‌ها: AFC مدارک تیم‌ها را راستی‌آزمایی می‌شود!

دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید مدارک باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای توسط این فدراسیون و AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) راستی‌آزمایی می‌شود.

به گزارش سادس، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان که با برتری ۸-۱ ایران تمام شد، اظهار کرد: بازی‌های خوبی را داشتیم و ازبکستان از تیم‌های خوب آسیا است. با وجود اینکه ما جوان‌گرایی کرده بودیم توانستیم دو بازی پرگل را پشت سر بگذاریم. امیدواریم بیشتر برای رشد فوتسال و فوتبال تلاش کنیم.

وی درباره اردوی آینده تیم ملی فوتسال ایران در برزیل هم گفت: در این اردو شرکت خواهیم کرد.

از شما می‌شنوم که آخرین روز کاری‌ام است!

ممینی درباره اینکه گفته می‌شد امروز (۲۹ فروردین ۱۴۰۲) آخرین روز کاری او است هم گفت: کجا بروم؟ از شما می‌شنوم. درباره دو شلغه بودن سه راه وجود دارد که یکی این است که از شغل قبلی مرخصی بگیرند و یا مامور بشوند و یا استعفا بدهند. این موضوع ساده است و ما هم قوانین را می‌دانیم و رعایت می کنم.

او درباره جلسه با حضور نمایندگان مجلس هم گفت: جلسه خوبی بود و امروز ارتباط فدراسیون فوتبال با فراکسیون ورزش مجلس خوب شده است و ما در این مدت دو سه، جلسه برگزار کردیم و برای خروج از بحران‌ها این جلسات برگزار می‌شود.

ممبینی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در حساب فدراسیون فوتبال چقدر پول وجود دارد هم گفت: این موضوعات محرمانه است.

AFC و فدراسیون فوتبال مدارک تیم‌ها را راستی‌آزمایی می‌کنند

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شد هم گفت: این موضوع را از وزارت ورزش پیگیر باشید. سازمان خصوصی‌سازی متولی این امر است. زمانی مشخص برای بارگذاری مدارک وجود دارد و ما مکاتباتی با باشگاه‌ها داشتیم و با یک باشگاه ۱۵ بار مکاتبه کردیم. این مدارک در AFC راستی‌آزمایی می‌شود. باشگاه‌ها باید مدارک را درست بارگذاری کنند و فدراسیون فوتبال هم این مدارک را راستی آزمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره محل برگزاری مسابقات کافا هم گفت: اگر روسیه و یک تیم دیگر حضور داشته باشند ممکن است مسابقات در دو کشور برگزار شود که سرگروه‌ها فینال را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *