همکاری آتش‌نشانی تهران و مسکو برای پیشگیری از حوادث

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ایران و روسیه در راستای کاهش خطر و پیشگیری از حوادث تاکید کرد.

به گزارش سادس، قدرت‌اله محمدی که به همراه تعدادی از مدیران عملیاتی و ستادی به روسیه سفر کرده است، در جریان این سفر از کارخانه و شرکت تولید کننده تجهیزات ایمنی در شهر سن پترزبورگ روسیه بازدید کرد. او در جریان این بازدید درباره تامین نیازهای ایمنی شهر تهران با مدیران و مسوولان این شرکت نیز به مذاکره پرداخت.

همچنین در ادامه برنامه این سفر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با معاون وزیر حوادث غیر مترقبه کشور روسیه نیز دیدار کرد.

آنطور که آتش نشانی تهران گزارش کرده است، محمدی در دیدار با معاون وزیر حوادث غیر مترقبه این کشور پیرامون موضوعات مربوط به پیشگیری از حوادث و تعامل طرفین در راستای استفاده از توانمندی‌های یکدیگر در حیطه ایمنی گفت‌وگو کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی راهکارهای همکاری دو جانبه و اتخاذ تصمیماتی در خصوص استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی های مسکو و تهران در راستای پیشگیری از حوادث از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بوده است. همچنین چگونگی همکاری در هنگام بروز حوادث نیز در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *