هیجانات نساجی مازندران را کنترل کردیم

هیجانات نساجی مازندران را کنترل کردیم

سادس/مازندران سرمربی تیم آلومینیوم اراک، گفت‌: بازیکنان تیم نساجی مازندران با انگیزه مضاعفی که سرمربی جدید داشتند به خوبی هیجان آنها را کنترل کردیم.

“مهدی رحمتی” درنشست خبری پس از بازی تیمش آلومینیوم اراک برابر میزبانش نساجی مازندران در قائمشهر، افزود: به تیم نساجی به خاطر داشتن هواداران پرشور تبریک می‌گویم که خوب و فقیه فرهنگ تیمشان را در طول ۹۰ دقیقه حمایت و تشویق کردند.

وی ادامه داد: ما هم سعی کردیم سرعت بازی را آن جوری که خودمان می‌خواهیم کنترل کنیم و هیجان آنها را تا حدودی کنترل کردیم.

می‌توانستیم برنده بازی باشیم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه موقعیت‌های زیادی بازیکنان ما با خطر ۷۰ تا ۸۰ درصدی در محوطه تیم نساجی ایجاد کرده بودند، تصریح کرد: می‌توانستیم حتی به گل هم برسیم و اگر از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

رحمتی، ادامه داد: البته جو ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر هم به گونه‌ای هست که من با تیم پدیده و حتی با استقلال تهران که به اینجا آماده بودم مساوی کرده بودیم.

فدراسیون دوره مربیگری بگذارد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در بخش دیگری از سخنانش از فدراسیون فوتبال درخواست کرد برای ارتقای سطح مربیان فوتبال پس از پایان لیگ دوره‌های مربیگری بگذارد.

رحمتی، افزود: مربیان جوان ما باید مطالعه زیادی داشته باشند و با دانش روز فوتبالی آشنا شوند.

وی به حضور بازیکنان جوان و امید درتیمش اشاره کرد و گفت: امروز میانگین سنی تیم ما کم بوده و دوندگی خوبی داشتند، هرچند بازی دادن به این بازیکنان جوان تبعات دارد، اما اینها آینده و نسل بعدی فوتبال ایران خواهند بود.

به گزارش سادس، تیم آلومینیوم اراک درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید وطنی برابر میزبانش نساجی مازندران به تساوی بدون گل دست یافت.

تا پایان هفته بیست و ششم این مسابقات تیم آلومینیوم اراک با ۳۴ امتیاز در رده هشتم و نساجی مازندران با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی شانزده تیمی این مسابقات قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *