راهبرد بلندمدت آمریکا در خاورمیانه شکست خورده است

سادس/اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حرکت کشورهای این حوزه به سمت ایران نشان از قدرت و توان جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف و شکست راهبرد بلندمدت آمریکا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ۲۵ فروردین در سخنرانی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: دشمن اول اسلام از نظر قرآن یهود است و قبل از ظهور اسلام پروژه ضداسلامی خود را آغاز کرده و بعد نیز با راهبردهایی همچون ترور و نفوذ سعی در مقابله با اسلام داشته است، یهودیان معتقدند که کل دنیا باید از آن آنها باشد و بعد از جنگ جهانی اول نیز برای مقابله با گسترش اسلام به قبله اول مسلمین حمله کرده و دست به اشغالگری و جنایت های ضدانسانی زدند.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در تمامی جنگ ها اسرائیل شکست خورده است و اخیراً چندصد موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شد و سرنوشت اسرائیل همانند فرعونیان است و مثل آنها به دریا ریخته خواهند شد.

وی در ادامه گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی باعث شد که عربستان به سمت مذاکره با ایران قدم بردارد و می‌بینیم که راهبرد بلندمدت آمریکا در خاورمیانه شکست خورده است و در سال های اخیر جمهوری اسلامی صاحب چنان قدرتی شده است که کل دنیا در برابر قدرت نظامی، دفاعی و سیاسی ایران مستأصل هستند و همواره این مطلب را گفته‌ایم که تغییر مرزهای ژئوپلیتیک خط قرمز ماست.

علیه بیان کرد: ما به کشورهای همسایه هشدار می‌دهیم که دامن خود را برای رژیم صهیونیستی باز نکنند و به هیچ وجه از آنها حمایتی نداشته باشند چرا که نهایت عمر اسرائیل جز خفت و خواری نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی با چشم انداز امید به آینده پیش می‌رود و همواره پیروزی با حق است و خدا با ماست و دشمن از ایران قوی بیم دارد و دولت تمام تلاش خود را نیز برای حل مشکلات به کار گرفته است که تمام برنامه های دشمنان را نقش برآب کند.

علیه افزود: دشمن در جهت ایجاد ابتذال در جامعه و سست کردن بنیان خانواده می‌خواهد که بی بندوباری و بی حجابی را در کشور ترویج داده و روحیه شهادت و دینی جوانان و مردم ما را دچار تزلزل کند و ما حمایت خود را از دستگاه هایی که در راستای ترویج حجاب و اخلاق و مبارزه با بی حجابی و هر گونه ابتذال قدم برمی‌دارند اعلام می‌داریم و شایسته است به عنوان منتظران حضرت ولیعصر (عج) با عمل به احکام الهی ظهور حضرت را نزدیکتر سازیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *