بابایی: رشد تولید مستلزم پرهیز از تصمیمات متناقض و برخورد با محتکران است

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق رشد و رونق تولید و در سایه آن کاهش تورم، مستلزم پرهیز مسئولان از اظهارنظرها و اتخاذ تصمیمات متناقض و همچنین برخورد با محتکران کالاها به ویژه کالاهای اساسی است.

بابایی: رشد تولید مستلزم پرهیز از تصمیمات متناقض و برخورد با محتکران است

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم انقلاب گفت: تحقق شعار سال یعنی کاهش تورم و رشد تولید نیازمند پرهیز مسئولان و مقامات اجرایی از اظهارنظرها و تصمیم‌‌گیری‌های متناقض است.

وی افزود: اظهارنظرها و تصمیم‌گیری‌های متناقض فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را برای فعالیت‌های اقتصادی دچار تردید و تزلزل می‌کند و این تناقض‌ها در نهایت روند کاهشی در فعالیت‌های تولیدی را به دنبال دارد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم دیگری که باید در مسیر رشد تولید به آن توجه داشت برخورد با محتکران کالاها به ویژه کالاهای اساسی است و به همین خاطر باید از طریق سامانه‌های الکترونیکی باید کالا از زمان تولید تا زمانی که به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد رصد و دنبال شود.

بابایی خاطرنشان کرد: معضلی که ما امروز در صنعت خودرو با آن مواجه هستیم همین مسئله است. به این معنا که خودرو تولید می‌شود اما دامنه مصرف آن به طور دقیق مشخص نیست. علاوه بر این اقدامات دولت باید با تصمیمات صحیح و برنامه‌ریزی درست نسبت به تثبیت نرخ ارز اقدام کند و اجازه ندهد که بازار ارز دچار تلاطم‌های ناشی از اقدامات سواستفاده‌کنندگان شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شاهد بودیم که در پنج روز تعطیل عید نوروز که بازارها و از جمله بازار بورس تعطیل بود قیمت ارز دچار نوسان نشد و ثابت ماند اما با شروع فعالیت‌ها در این بخش‌ها ما شاهد تلاطم در بازار ارز هستیم.

بابایی خاطرنشان کرد: همه ارکان و دستگاه‌ها در مجموعه‌های نظام باید دست به دست هم بدهند تا شرایط را از نظر اقتصادی و معیشتی برای مردم تسهیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *