لاجوردی: دشمن درصدد است تا الزام به حجاب را به چالش بکشاند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز دشمن به خوبی دانسته است در کشوری مانند جمهوری اسلامی باید خانواده را از هم بپاشد و ادامه این روند سلامت روحی جامعه را از بین می برد.

به گزارش سادس، زهره لاجوردی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی در خصوص عملکرد دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب، بیان کرد: در بخشی از وصیت نامه امام خمینی (ره) آمده است که درخصوص مسئله حجاب باید توجه کنیم که این موضوع یک ضرورت شرعی و مقوله ای چندوجهی است و نمی توانیم آن را منحصر در مسائل فرهنگی و اجتماعی بدانیم، امروز خارج نشینان از این مسئله برای براندازی استفاده می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر نفوذی‌های داخلی با پشتیبانی سرویس های جاسوسی با عملیات روانی، الزام حجاب را به چالش کشیده اند. متاسفانه اکثر مسئولان طی چند ماه اخیر در این مسئله کاملا منفعل رفتار کردند، به طوری که صدای عموم جامعه بالا آمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن به خوبی دانسته است در کشوری مانند جمهوری اسلامی باید خانواده را از هم بپاشد. ادامه این روند سلامت روحی جامعه را از بین می برد و جمهوری اسلامی را به جامعه ای سکولار تبدیل می کند، در حالی که فلسفه تشکیل حکومت اسلامی اقامه شریعت است و کمیسیون فرهنگی نیز طرح 7 ماده ای را تهیه کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *