واگذاری قطار حومه‌ای به مترو مطالبه مردم ورامین است

سادس/تهران نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا با بیان اینکه واگذاری قطار حومه ای به مترو یکی از مطالبه مردم است بیان کرد: بنده از مسئولین بالا دستی موضوع حمل و نقل عمومی را مطالبه می‌کنم. گام های مختلفی در جهت رفع مشکل حمل و نقل مردم را برداشتیم منتهی کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این موضوع داشته باشیم.

به گزارش سادس، حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که با حضور استاندار تهران برگزار شد اظهار کرد: شهرستان قرچک نزدیک ترین شهرستان به استان تهران است که قدمت چندین هزار ساله دارد و سند آن هم تپه چندین هزار ساله فردیس است و آن هم نشان از فعالیت های انسان های آن زمان در حوزه تجاری است.

وی با بیان اینکه باید حوزه گردشگری در شهرستان قرچک افزایش پیدا کند افزود: قرچک ظرفیت بسیار زیادی در حوزه تجاری دارد؛ به ویژه در حوزه صنعتی که می بایست به این موضوع بیش از پیش توجه داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: رشد قابل توجه شهرک صنعتی مخصوصا تولیدات پوشاک خیلی قابل اهمیت است. قرچک می‌تواند نقطه‌ای برای رشد اقتصاد کشور باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در سفر اخیر رییس جمهور به شهرستان های ورامین و قرچک از روی ناآگاهی، ایشان را در پروژه ای بردند که یک موضوع مشخصی بود و ایشان هم باتوجه به گزارشات غلطی که دیگران به ایشان داده بودند یک وعده یک ماهه دادند که تا کنون پس از شش ماه انجام نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *