بخشی از بالگردهای هلال احمر نوسازی می‌شوند

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «اتفاقی که اخیراً برای بالگرد حامل وزیر ورزش افتاد می‌تواند برای هر بالگرد دیگر بیفتد» بر لزوم نوسازی ناوگان بالگردی کشور تاکید کرد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با سادس با اشاره به سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه طی هفته‌های گذشته در شهرستان بافت استان کرمان، تاکید کرد: وضعیت ناوگان بالگردی کشور خیلی ضعیف و کیفیت بالگردهای موجود به دلیل عمر بالای آنها، پایین است.

وی با بیان اینکه قرار است گزارشی درباره وضعیت ناوگان بالگردی کشور جهت قرائت در صحن تهیه شود، اظهار کرد: بالگردهای فعلی نمی‌توانند در زمان بحران کمک کننده باشند و اتفاقی که اخیراً برای بالگرد حامل وزیر ورزش رخ داد می‌تواند برای هر بالگرد دیگری بیفتد و وضعیت آنها خیلی مناسب نیست.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر لزوم نوسازی بالگردهای فعال در کشور گفت: قرار است در بودجه اجرایی در قالب کمک به هلال احمر اعتباراتی جهت نوسازی ناوگان هلال‌احمر اعم از اورژانس و بالگرد انجام شود؛ در این زمینه حتماً نه همه‌ی ناوگان اما بخشی از بالگردهای هلال احمر نوسازی خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *