مرگ تلخ مادر و فرزند در واژگونی خودرو پراید

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر ارتباطی زنجان مادر و فرزند کشته و پدر خانواده نیز مصدوم شد.

به گزارش سادس به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه تلخ و مرگبار حوالی ساعت ۷ صبح امروز /شنبه/ در کیلومتر ۹۲ خط شمالی اتوبان زنجان – قزوین رخ داد.

وی اظهار کرد: راننده خودرو سواری پراید از این سانحه رانندگی جان سالم به در برد اما متاسفانه همسر و دختر یک ساله اش به دلیل نداشتن کمربند و پرتاب شدن به بیرون از خودرو، جان باختند.
شیرمحمدی، افزود: مادر خانواده بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و دختربچه و پدرش پس از اقدمات درمانی اولیه به منظور ادامه درمان و مداوا به بیمارستان امدادی شهرستان ابهر منتقل شدند که دختر بچه نیز در بیمارستان فوت کرد.

شیرمحمدی افزود: این خودرو سواری بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شده بود و انتظار می رود رانندگان هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند و هنگام خستگی از رانندگی به جد خودداری کنند و جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مواجه نسازند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: کودکان در درون خودرو در واقع از دیگر سرنشینان آسیب پذیرتر هستند و نیاز است بزرگترها از کمربند استفاده کرده و از کودکان نیز مراقبت کنند تا هنگام واژگونی به بیرون از خودرو پرت نشوند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *