کشف 750 کيلوگرم مواد مخدر در حوالي مشهد

 با دستگيري سه سوداگر مرگ ، 750کيلوگرم مواد مخدر در عمليات پليسي کشف شد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “بهمن اميري مقدم” فرمانده انتظامي خراسان رضوي در تشريح عمليات کشف محموله سنگين مواد مخدر گفت: تيم هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي با ردزني هاي گسترده و اقدام هاي نفوذي در باندهاي تهيه و توزيع مواد افيوني، اعضاي باند قاچاق مواد مخدر را از استان سيستان و بلوچستان به خراسان رضوي و مشهد شناسايي کردند.

سردار بهمن اميري مقدم، افزود: قاچاقچيان با انتخاب مسير منحني به مشهد، محموله هاي مواد مخدر را به شمال خراسان انتقال مي دادند و از آنجا به مشهد قاچاق مي کردند.

وي گفت: تيم هاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي بامداد روز گذشته با ردزني محموله سنگين مواد افيوني قاچاق شده در مسير چناران به مشهد کمين کردند.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي افزود: دو خودروي سواري پژو پارس که يک خودرو حامل مواد مخدر و خودروي ديگر راه پاک کن بود در لحظه ورود به نقطه کمين ماموران انتظامي با اقدام غافلگيرانه پليس روبرو شدند.

قاچاقچيان قصد فرار داشتند که ماموران در عمليات تعقيب و گريز پليسي با تيراندازي هوايي، هر دو خودرو را متوقف و سه سوداگر مرگ را دستگير کردند.

در اين عمليات با بازرسي خودروي حامل مواد افيوني، قريب به400 کيلوگرم ترياک و 350 کيلوگرم حشيش کشف شد.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي، اظهار داشت: تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *