پایگاه قهرمانی هندبال ساحلی کشور در درگزین احداث می‌شود

پایگاه قهرمانی هندبال ساحلی کشور در درگزین احداث می‌شود

سادس/همدان رئیس فدراسیون هندبال کشور از احداث سومین پایگاه قهرمانی هندبال ساحلی کشور در شهرستان درگزین خبر داد.

علیرضا پاکدل یکشنبه ۷ اسفندماه در مراسم تقدیر و  تجلیل از هندبالیست‌های شهرستان درگزین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به ورزشکاران هندبال ساحلی شهرستان درگزین قول می دهم اگر تا پایان امسال و یا اوایل سال آینده زمین ساحلی هندبال شهرستان درگزین به بهره برداری برسد، سومین پایگاه قهرمانی ساحلی کشور را در درگزین ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها دو استان در سطح کشور دارای پایگاه قهرمانی هندبال ساحلی کشور هستند، افزود: احداث سومین پایگاه قهرمانی ساحلی کشور در درگزین از نقش موثری در قهرمان پروری و شناسایی استعدادهای ناب این رشته در شهرستان و معرفی آنها به کشور برخودار خواهد بود.

پاکدل با تاکید بر اینکه در حد توان فدراسیون از ورزش درگزین حمایت خواهیم کرد چراکه درگزین ظرفیت توسعه این ورزش را دارد، ادامه داد: درگزین شهرستانی است که ساحل ندارد اما ورزشکاران تیم این شهرستان با توانمندی و ظرفیت های بالای خود تا تیم ملی رسیده اند.

وی یادآور شد: با تمام توان سعی خواهیم کرد تا شهرستان درگزین را نیز در بحث امکانات و ایجاد فضای مناسب برای هندبال ساحلی حمایت کنیم.

فرماندار شهرستان درگزین هم اظهار کرد: هندبال درگزین با ظرفیت های موجود در ورزشکاران خود می تواند به سرزمین هندبال در استان و غرب کشور تبدیل شود.

کمیل خواستان تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته مربیان هندبال ساحلی شهرستان درگزین جایگاه بسیار بالایی در سطح کشور دارد به طوریکه در سال جاری درگزین موفق شد چندین ورزشکار در اردوهای تیم ملی هندبال داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی هم گفت: می‌توان با سرمایه گذاری در حوزه ورزش شهرستان درگزین به ویژه در هندبال نتایج بسیار طلایی و چشمگیری در سطح جهانی گرفت که نمونه بارز آن کسب رتبه سوم مسابقات در سطح جهانی توسط تیم ملی هندبال ساحلی برای کشور عزیزمان بود.

محمدمهدی حیدریان یادآور شد: درگزین با اینکه حتی یک متر هم ساحل ندارد، ورزشکاران رشته هندبال ساحلی توانستند پیشرفت بسیار خوبی داشته باشند که در سطح کشور دارای جایگاه و احترام باشد.

این نابغه هندبال ساحلی کشور و اهل شهر قروه درگزین تصریح کرد: در حد توان شهرستان از ورزش و هندبالیست های درگزین حمایت خواهیم کرد تا بتوانیم آنها را در میادین ورزشی کشور و جهانی ببینیم.

به گزارش سادس، در پایان این جلسه از هندبالیست های تیم ملی اهل شهرستان درگزین، مربیان و حامیان این رشته تقدیر شد.

مدال برنز مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان نخستین مدال جهانی تاریخ هندبال ایران به شمار می رود که در خردادماه امسال با درخشش «محمدمهدی حیدریان» هندبالیست اهل قروه درگزین همراه بود.

تاکنون محمدمهدی حیدریان رتبه سوم جهانی و رتبه اول آسیایی را در رشته هندبال ساحلی کسب کرده است، وی در حال حاضر به عنوان کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی انتخاب شده که افتخار بزرگی برای شهرستان درگزین به شمار می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *