اختصاص ۳٠٠ میلیارد تومان برای ورود قطار به خط تهران-ورامین

سادس/تهران نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳٠٠ میلیاردتومان برای ورود و بازسازی قطار به خط تهران-ورامین اختصاص داده شد و اجرا و مسئولیت این امر با مسئولان اجرایی است.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سادس اظهار کرد: افزایش حقوق حداقل ۲٠ درصدی مستمری بگیران در مجلس تقریبا تایید شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: نیت ما در مجلس این است که تورم ۲۵ کالای اساسی را کنترل کنیم همچنین کنترل قیمت مسکن و خودرو در برنامه‌های کلان دولت باید دنبال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتقاد رسانه‌ها و خبرنگاران به موضوع قطار حومه‌ای و کیفیت آن به حق بود، این موضوع را به عنوان نماینده مردم از وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن پیگیری کردیم و در هفته اخیر جلسات مجدانه ای در این راستا برگزار شد.

نوش‌آبادی تصریح کرد: ۳٠٠ میلیارد تومان برای ورود و بازسازی قطار به خط تهران-قرچک، ورامین، پیشوا اختصاص داده شد و اجرا و مسئولیت این امر با مسئولان اجرایی است و این موضوع را به جد پیگیری می‌کنیم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *