بنیاد مستضعفان در سلسله و دلفان سرمایه‌گذاری کند

سادس/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان در سلسله و دلفان سرمایه‌گذاری کند.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: با توجه به محرومیت منطقه سلسله و دلفان و در راستای محرومیت‌زدایی مناطق کمتربرخوردار، اکثر پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان‌ها توسط بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است.

وی اضافه کرد: همچنین برای محرومیت‌زدایی در کوهدشت و الیگودرز نیز بنیاد مستضعفان فعالیت دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که با مهندس فتاح برای محرومیت‌زدایی دو شهرستان سلسله و دلفان داشتیم درخواست کردیم از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در این شهرستان‌ها استفاده شود.

ابراهیمی بیان کرد: درخواست کردیم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مناطق محرومی نظیر دلفان در حوزه‌های اقتصادی، صنایع تبدیلی و ایجاد نیروگاه‌های برق سرمایه‌گذاری کند و در ساخت جاده، مراکز بهداشتی و درمانی و حوزه مختلف کمک کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص شرح حالی از وضعیت این دو شهرستان ارائه شد و مهندس فتاح دستور بررسی دادند و پیگیریم از ظرفیت بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی استان و به ویژه این دو شهرستان اضافه شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اولویت اصلی استان را اشتغالزایی و اشتغال پایدار برشمرد و یادآور شد: استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در راستای تحقق اشتغال پایدار است.

ابراهیمی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان می‌تواند با ایجاد یک صنعت حوزه پتروشیمی، فولاد، کشاورزی، دامپروری در این دو شهرستان سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار برای جوانان مستعد لرستان مهیا کند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان منجر به ایجاد اشتغال پایدار نمی‌شود و با این تسهیلات نه تنها شغلی برای فرد بیکار ایجاد نمی‌شود بلکه بدهکار نیز می‌شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با انجام کار کارشناسی، انتظار داریم دو شهرستان در اولویت سرمایه‌گذاری و محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان قرار گیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *