حمله هوینس به PSG: پول همیشه گل نمی‌زند

حمله هوینس به PSG: پول همیشه گل نمی‌زند

اولی هوینس عملکرد پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را زیر سوال برد و نسبت به نفوذ زیاد پول به فوتبال هشدار داد.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، بایرن‌مونیخ در دیدار رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن‌ژرمن توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. با توجه به اینکه بایرن در خانه حریف به پیروزی دست پیدا کرده است، شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارد.

اولی هوینس درباره موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان گفت: این بازی نشان داد که پول همیشه گل نمی‌زند. بدون شک شانس صعود به دور بعد را داریم اما کار آسانی نداریم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: تیم های دیگر سرمایه گذاری زیادی می‌کنند ولی در آلمان چنین شرایطی نیست. باید نگران باشیم. صحبت هایی وجود دارد که قطر می‌خواهد منچستریونایتد را بخرد و عربستان سعودی می خواهد لیورپول را بخرد. پس از آن هیچ محدودیتی در هزینه ها وجود نخواهد داشت. بردن این تیم ها که هزینه زیادی می‌کنند برای ما لذت‌بخش خواهد بود ولی اگر بخواهیم در طولانی مدت با آنها رقابت کنیم باید ما هم هزینه کنیم.

هوینس مجدداً از سران فوتبال آلمان خواست قانون «۵۰+۱» را لغو کند، که اعضا را ملزم می‌کند اکثریت باشگاه را در اختیار داشته باشند و در نتیجه سرمایه گذاری خارجی را محدود می‌کند. هوینس که از طرف بایرن صحبت می کرد، گفت: “ما کاملاً طرفدار لغو این قانون هستیم زیرا در سطح بین المللی کاملاً عقب هستیم.”

بایرن از نظر مالی بر بوندسلیگا تسلط دارد و این باعث شده است تا قهرمانی های زیادی را به دست بیاورد. در این فصل، آنها با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند و به دنبال یازدهمین عنوان متوالی هستند. آنها ۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از جمله دو قهرمانی در ۱۰ سال گذشته کسب کرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *