آلوز: برخی‌ نمی‌خواهند تراکتور کنار پرشورها خوب بازی کند

آلوز: برخی‌ نمی‌خواهند تراکتور کنار پرشورها خوب بازی کند

سادس/آذربایجان شرقی وینگر پرتغالی تراکتور گفت: برخی از اینکه تراکتور در کنار هوادارانش خوب بازی کند، ناراحت می‌شوند و کارهای اضافه‌ای انجام می‌دهند.

ریکاردو آلوز هافبک ماهر تی‌تی‌ها، دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه پس از تساوی تراکتور مقابل آلومینیوم اراک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی و رقابت سختی بود، باید بازی را می‌بردیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم ولی گاهی اوقات شرایط سخت می‌شود و این به ما بستگی ندارد ولی ما همه تلاش خود را کردیم و هواداران هم خیلی خوب حمایت کردند که این مهم‌ترین چیز است.

وی در خصوص این موضوع که به نظر می‌رسد محبوب‌ترین بازیکن حال‌حاضر تراکتور است، گفت: من احساس خیلی خوبی اینجا دارم و حس می‌کنم که در خانه‌ام هستم. به همین دلیل هفته بعد خانواده خود را هم اینجا خواهم آورد. موضوع مهم باید این باشد که به تراکتور فکر کنیم، نه به یک بازیکن چرا که اگر درکنار هم باشیم، نتایج خوب به دست می‌آید.

آلوز در پاسخ به این سوال که برخی تعداد پاس گل‌های وی را ۱۱ تا می‌دانند و برخی دیگر ۱۲ تا و نظر خود وی چیست نیز عنوان داشت: این که ۱۱ تاست یا ۱۲ تا برای من مهم نیست و تلاش می‌کنم تا رکورد را بزنم.

ریکاردو در پایان در رابطه با محرومیت هادی محمدی نیز باگلایه صحبت کرد و افزود: من حس می‌کنم که ما باید مقابل همه بازی کنیم و بجنگیم چرا که کسی تراکتور را حمایت نمی‌کند. وقتی تراکتور درکنار خیل زیادی از طرفدارانش خوب بازی می‌کند، برخی این موضوع را دوست ندارند. ما محرومیت هادی را داشتیم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. ما تراکتور هستیم و باید از یکدیگر حمایت کنیم چرا که درغیر این صورت برخی افراد خارج (از تیم) کارهای اضافه‌ای انجام می‌دهند!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *