مورایس: داربی یک بازی احساسی است/ خودخواهی را کنار بگذارید

مورایس: داربی یک بازی احساسی است/ خودخواهی را کنار بگذارید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فوتبال برای جلو رفتن است. ما باید در کنار هم باشیم و خودخواهی را کنار بگذاریم.

به گزارش سادس، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: یک داربی داریم و همه می‌خواهند برنده آن باشند. شهرآورد یک بازی احساسی است و خوشحالم که هواداران هم هستند. انتظار دارم بازی باکیفیت و تماشاگر پسندی باشد. هدف خودمان را داریم و کار کردیم که برنده این دیدار باشیم.

وی درباره اعتراضات به داوری افزود: طبیعی است که به عنوان یک انسان، اشتباه ایجاد شود. حرفی در این مورد ندارم و هیچگاه اعتراض رسمی به این موضوعات نمی‌کنم. می‌خواهیم مثبت فکر کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به حاشیه دیدار دوستانه تیمش با زنیت، تصریح کرد: مثل همیشه سعی می‌کنم کوتاه جواب بدهم. زنیت یک باشگاه و تیم روسیه‌ای است که همه آن را می‌شناسند و قابل احترام در اروپاست.

مورایس یادآور شد: فوتبال برای جلو رفتن است. ما باید در کنار هم باشیم و در فوتبال نیز همینطور است. خوشحالم که این اتفاق می‌افتد. این یک موقعیت برای بازیکنان و حتی هواداران است.

وی تاکید کرد: باید خودخواهی را کنار بگذاریم. فوتبال تنها برای ما نیست بلکه برای مردم است. بگذاریم برای مردم بماند. موقعیتی برای بازیکنان و هواداران است. این دیدگاهی است که من دارم. یک تجربه برای تیم است و برای آن بسیار خوشحالم که رقم می‌خورد. 

مورایس در ادامه خاطر نشان کرد: هدف ما پیشرفت است تا به بهترین سطح برسیم. خوشحالم که کادر خوبی دارم. افراد زیادی در باشگاه هستند تا تیم به موفقیت برسد. انتظار دارم صلح داشته باشیم و در کنار هم فوتبال کشور را ارتقا دهیم تا در جامعه و فوتبال پیشرفت کنیم.

او در پایان گفت: تبریک می‌گویم به سپاهانی‌ها که قیمت بلیت هواداران دو تیم را یکسان در نظر گرفتند. در بازی رفت اینطور پیش نرفت اما به عقیده من فوتبال یک بازی جوانمردانه است و برای خوشحالی مردم اینجا هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *