ضرورت ساخت دانشکدە داروسازی در کردستان

سادس/کردستان وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد دانشکدە داروسازی در سنندج را ضروری دانست و گفت: یکی از برنامەهای وزارت بهداشت، ساخت دانشکدە داروسازی در سنندج است.

بهرام عین‌اللهی امروز(۱۸بهمن) در سفر خود بە استان کردستان و در حاشیە افتتاح طرح‌های سلامت بە ضرورت توجە بە بهداشت اشاره و اظهار کرد: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های وزارت بهداشت، توجە بە بهداشت بە منزلە پیشگیری از بروز بیماری‌ است.

وی بە افتتاح مرکز پیوند مغز و استخوان بیمارستان بعثت اشارە و عنوان کرد: این طرح یکی از طرح‌ها کم نظیر در کشور و یک طرح کاملا علمی است.

عین اللهی بە راەاندازی دستگاە پت اسکن بیمارستان کوثر سنندج اشارە وادامە داد: این یک دستگاە پیشرفتە برای تشخیص سرطان است کە برای راەاندازی آن ٨۰ میلیارد تومان هزینە شدە است.

وی در ادامە خاطرنشان کرد: با راەاندازی این دستگاە مردم کردستان، دیگر مجبور نخواهند بود برای درمان بە استان‌های دیگر مراجعە کنند و می‌توانند با مراجعە بە این بخش نسبت بە تشخیص بیماری و روند درمان خود اقدام کنند.

عین‌اللهی افزود: امروز ۲۷ پروژە حوزە سلامت در استان کردستان افتتاح و بە بهرەبرداری می‌رسد کە توسعە بهداشت روستایی را بە دنبال دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *