کریمی: به راهکارهای کارشناسان و سمن‌های محیط زیست توجه کنید

نماینده اراک در محلش شورای اسلامی گفت که فرمان عفو رهبری باعث تقویت همدلی و انسجام ملی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش سادس، علی اکبر کریمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) گفت: از مقام معظم رهبری بابت عفو گسترده محکومان به ویژه آنهایی که در حوادث اخیر بازداشت شده بودند، تشکر می‌کنم؛ این موضوع باعث تقویت همدلی و انسجام ملی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده اراک در تذکری به وزرای نفت و نیرو گفت: آلودگی هوای اراک توسط پالایشگاه و پتروشیمی این استان ایجاد می‌شود که باید این وضعیت را کنترل کرد؛ این مراکز تولیدی با سوزاندن میلیون‌ها لیتر مازوت، عامل اصلی آلودگی هوا در شهرستان‌ها و روستاهای استان مرکزی هستند؛ به راهکارهای ارائه شده از سوی کارشناسان و سمن‌های محیط زیست توجه کنید. همچنین اولویت، جذب مراکز صنعتی و تولیدی یاد شده با بومی‌ها و ساکنان استان مرکزی باشد.

کریمی در تذکر دیگری گفت: قیمت‌ کالاهای اساسی کنترل شود که شاهد افزایش شد ‌بی‌رویه آن هستیم موضوعی که درباره مسکن هم مشاهده می شود.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای کامل طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در همه سطوح و تعیین تکلیف وضعیت استفاده نیروهای اداری و خدماتی مدارس شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *