بدری: محل مشخصی برای اعتراضات احزاب و تشکل های مردمی تعیین گردد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز تکلیف مسئولان بیش از گذشته شده است و نوبت مسئولان کشور است که دغدغه ها و نگرانی های مردم را برطرف کنند.

به گزارش سادس، صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: فرمان عفو محکومان توسط مقام معظم رهبری تجلی رأفت در اوج اقتدار نظام اسلامی است. سرمایه اجتماعی در کشور آسیب دیده است. دشمنان قسم خورده به طمع ضربه زدن به نظام اسلامی و کشور عزیزمان در مسائل چند ماه قبل به صورت آشکار و با تمام توان و ترفندهای ترکیبی ورود پیدا کردند، اما مردم غیور، دیندار و مومن و جوانان غیرتمند دانشجویان و دانش آموزان عزیز توطئه دشمنان را خنثی کردند و بیش از گذشته ثابت کردند که از جان خود می گذرند ولی از پیشرفت اقتدار و عزت ایران عزیز نمی گذرند.

وی در ادامه اظهار کرد: لازم است از زحمات بسیج، فراجا، سربازان گمنام امام زمان، سپاه و ارتش و سربازان امنیت کشور تشکر کنم، تکلیف مسئولان بیش از گذشته سنگین شد لذا نوبت مسئولان کشور است که قدر این مردم عزیز را بدانند و دغدغه ها و نگرانی های آنها را برطرف کنند. پیشنهاد می کنم نسبت به اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی اقدام شود، محل مشخصی برای اعتراضات احزاب و تشکل های مردمی تعیین گردد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کرسی های دگراندیشی و آزاداندیشی در دانشگاه ها و دیگر محل های ممکن راه اندازی شود. مدیریت جهادی، عرصه های نانو، پزشکی، هسته ای، دانش بنیان و دفاعی به عرصه بیمار اقتصادی تزریق شود. کنترل قیمت ها و نظارت هدفمند و علمی بر بازار به ویژه اقلام ضروری و روزمره مردم صورت گیرد. ایجاد ثبات قیمت ها در بازار و سپس اعمال قیمت تمام شده و کاهش قیمت ها به ویژه اقلام خوراکی و استراتژیک مردم از جمله گوشت ضروری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *