سلیمی: وزارت خارجه لیستی از افراد کینه توز پارلمان اروپا را تهیه کند

نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعمال تحریم علیه مقامات و نهادهای ایرانی از سوی اتحادیه اروپا تاکید کرد: از وزارت امور خارجه درخواست داریم تا لیستی از افراد کینه توزی که در پارلمان اروپا حضور دارد تهیه تا مجلس به نحو مقتضی پاسخ دهد.

به گزارش سادس، علیرضا سلیمی نماینده  دلیجان و محلات و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ مجلس در تذکری با اشاره به اقدام ضد ایرانی اتحادیه اروپا در تحریم تعدادی از شخصیت‌ها و نهادهای ایرانی اظهار کرد: تحریم تعدادی از افراد از جمله تعدادی از فرزندان عزیز مجلس توسط روباه پیر نشان داد که مجلس یازدهم در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی ثابت و استوار است؛ این‌ها فرزندان مجلس را نشناخته‌اند و این مجلس ذره‌ای مماشات در مقابل ظلم و تعدی راه نخواهد داد و حتماً مقابله به مثل خواهیم کرد.

وی افزود: از وزارت امور خارجه درخواست داریم تا لیستی از افراد کینه توزی که در پارلمان اروپا حضور دارند تهیه کند تا مجلس به نحو مقتضی پاسخ دهد. همچنین به اروپایی‌ها اعلام می‌کنیم که این اقدامات نمایشی هیچ خللی در عزم ما نخواهد داشت.

این نماینده مجلس گفت: به برادران عزیزی که تحت تحریم‌های اخیر قرار گرفتند، به این دلیل که به نحوی رفتار کردند که باعث عصبانیت دشمنان ما شدند، تبریک می‌گویم؛ انگلیس مکار باید پاسخگوی ۹ میلیون نفری که در ایران در قحطی مصنوعی به مرگ رسانده، کودتای ۱۲۹۹ و کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ باشد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *