فلاحی: مدیران دولت سابق از سیستم مدیریتی پاک‌سازی شوند

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا به دلیل تحریم سپاه پاسداران و کشور سوئد به دلیل اهانت به قرآن کریم اظهار کرد: به این کشورها می‌گویم که به دنبال استقلال خود باشند چراکه امروز تلفن سران این کشورها تحت شنود آمریکا است.

به گزارش سادس، احمد حسین فلاحی نماینده همدان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ مجلس در تذکری به اتحادیه اروپا به دلیل تحریم سپاه پاسداران و کشور سوئد به دلیل اهانت به قرآن کریم گفت: به این کشورها می‌گویم که به دنبال استقلال خود باشند چراکه امروز تلفن سران این کشورها تحت شنود آمریکا است. این کشور ها ذلت و ننگی که بر کشورهای خودشان وجود دارد را جمع کنند و متعرض به نظام جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و کتب آسمانی نشوند.
وی در تذکر دیگری به دولت اظهار کرد: از دولت می‌خواهم سیستم مدیریتی که از مدیران دولت سابق در آن حضور دارند و موجب بسیاری از مشکلات در تصمیم گیری‌ها می‌شود را پاکسازی کنند. همچنین از دولت می‌خواهم که بازار را مدیریت کنند که تلقی هرج و مرج نشود؛ هر روز یک قیمت و هر روز گرانی اصلاً قابل قبول نیست و حق مردم این نیست که بازار مدیریت نشود. هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را در کف بازار رها نمی‌کند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *