خیانت بزرگ حسابدار شرکت

 حسابدار یک شرکت که با سوءاستفاده از اطلاعات حساب بانکی مشتریان به طور اینترنتی اقدام به برداشت پول کرده بود از سوی پلیس فتا در استان فارس دستگیر شد.

به گزارش سادس به نقل از ایران، چندی قبل کارآگاهان پلیس این استان با سه شکایت مشابه روبه‌رو شدند. مالباختگان اظهار داشتند به طرز مشکوکی از حساب بانکی‌شان مبالغی پول کسر شده است.

پس از این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و کارآگاهان دریافتند هر سه شاکی از مشتریان یک شرکت هستند. بدین ترتیب آنها در ادامه بررسی‌ها به حسابدار شرکت ظنین شده و پس از تحقیقات بیشتر دریافتند وی سارق پول‌ها است.

همزمان با دستگیری متهم، شاکی‌ها نیز به اداره آگاهی رفته و به محض مشاهده وی اعلام کردند که او را می‌شناسند. یکی از شاکی‌ها گفت: چند روز قبل برای انجام کاری به شرکت مورد نظر رفته بودم.

این فرد- متهم- حسابدار شرکت بود و اطلاعات کارت عابر بانک و رمز ورودم را گرفت تا برای انجام کار از حسابم مبلغی برداشت کند. سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس فتای استان فارس با اعلام این خبر گفت: متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به سرقت‌ها گفت: از آنجا که اطلاعات حساب بانکی مشتری‌ها را داشتم رمز دوم کارت آنها را فعال و سپس از طریق اینترنت اقدام به خرید می‌کردم.

سرهنگ حسینی در پایان ضمن هشدار به مردم بیان داشت: افراد به هیچ عنوان نباید اطلاعات حساب بانکی و کارت‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *