انهدام باند سارقان ۱۰میلیاردی محموله های باری در اصفهان

 اعضای باندی که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت محموله های باری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کرده بودند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان “نائین” شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “ستار خسروی ” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۴۵ کارتن مغز پسته به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از یک خودرو کامیون ولوو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در حال انجام تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان بودند که سه سرقت مشابه دیگر نیز به پلیس گزارش شد که بررسی ها نشان داد که سارقان حرفه ای و سابقه دار بودند  و موقعی که رانندگان در استراحت به سر می بردند در فرصت مناسب، چادر خودرو را پاره کرده و  بخشی از محموله کامیون ها را سرقت می کردند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات علمی و تخصصی این پلیس، هویت اصلی سردسته و سایر همدستان وی شناسایی شد که سرانجام با هماهنگی مقام قضائی همگی متهمان در دو عملیات جداگانه در اصفهان و شهرستان نائین دستگیر و با صدور قرار از مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ خسروی با بیان این که اعضای این باند، سه نفر و همگی آنها معتاد به مواد مخدر و دارای سوابق کیفری هستند، گفت: در مجموع اموال سرقت رفته توسط این سارقان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: در این عملیات از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، هفت دستگاه ال ای دی به ارزش ۲۰ میلیون تومان کشف و با اعترافات متهمان یک مالخر نیز دستگیر شد که تحقیقات برای کشف و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان در دستور کار این پلیس است.

این مقام مسئول، عنوان داشت: با توجه به این که سارقان در حوزه شهرستان های اردستان، شهرضا، کاشان و اراک مرتکب سرقت شده اند از کسانی که اموال آنها به این شیوه در شهرستان های مذکور به سرقت رفته می خواهیم تا به منظور پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: رانندگان عزیز می بایست از استراحت در نقاط کور جاده ای و مکان های خلوت خودداری و سعی کنند در پارکینگ های معتبر استراحت نمایند و همچنین رانندگان در طول مسیر از افشاء نوع محموله خود با دیگران خودداری نموده و در صورت مواجه شدن با این سارقین مشخصات و شماره خودرو آنها را بخاطر سپرده و سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *