خون سردار سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی را بیمه کرد

سادس/تهران رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی را در منطقه بیمه کرد و موجب احیاء بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد.

حسین نوش آبادی پیش از ظهر دوشنبه ۱۹ دی ماه در جمع خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان‌های ورامین و قرچک، نقش سردار سلیمانی را در تقویت جبهه مقاومت، منحصر به فرد دانست ‌و گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی را در منطقه بیمه کرد و موجب احیاء بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره شخصیت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، با ابتکار عمل و خلاقیت بی‌نظیری که داشت،‌ جوانان کشورهای اسلامی را علیه جریان تکفیری و گروهک تروریستی داعش، بسیج کرد و با استفاده از امکانات داخلی کشورهای جبهه مقاومت،‌ باعث حفظ، رشد و احیاء جبهه مقاومت اسلامی شد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه عمیق و راهبردی حاج قاسم سلیمانی و اخلاص او و تبعیت محض از مقام معظم رهبری، از او شخصیتی بی‌نظیر و بصیر ساخته بود و محبوب دل همه جوانان کشور و کشورهای اسلامی شده بود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *