هدف رویداد یارستان کودکستان حمایت از محصولات فاخر کودک و نوجوان

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با اشاره به اهداف رویداد یارستان کودکستان گفت:اهداف این رویداد که با حضور گسترده گروه‌های مردمی برگزار شد، ارزیابی، ارتقاء و حمایت از محصولات فاخر کودک و نوجوان است.

به گزارش سادس، مجتبی همتی‌فر در مراسم اختتامیه رویداد یارستان کودکستان گفت: سازمان ملی تعلیم و تربیت گامی بلند برای اعتلای زیست‌بوم کودک در ایران بود. کودکی به‌ویژه هفت سال اول، زیرساخت و شاکله زندگی انسان را شکل می‌دهد و در مسیر رشد اهمیت زیادی دارد؛ البته در برخی از نظریه‌های انسان‌گرا این دوره بیش از حد بزرگ می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به اقداماتی که در این دوره انجام می‌شود، اهمیت زیادی دارد. وقتی کودکی چنین جایگاهی دارد، قوت و قوام آن باید مورد توجه باشد؛ چرا که این دوره زیربنای دوره‌های بعدی زندگی است. اگر دو عنصر هویت و آرمان را جزو عناصر اصلی تربیت در نظر بگیریم، دوره کودکی دوره شکل‌گیری این دو عنصر است.

به گفته رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، محصولات و خدمات در این زمینه آینده کودک و جامعه را می‌سازند. ما وظیفه خود می‌دانیم که به کسانی که درگیر زیست‌بوم کودک هستند، کمک کنیم. سازمان خود را یاریگر کودکستان‌ها می‌داند و نام این رویداد هم به همین شکل برگزیده‌ شده است. ارزیابی، ارتقاء و حمایت محصولات فاخر کودک و نوجوان هدف این رویداد است.

وی اطهار کرد: یکی از ویژگی‌های این رویداد فعالیت گسترده گروه‌های مردمی و افراد بود. باید نام این رویداد امتداد یارستان کودکستان انتخاب می‌شد، چرا که این یک اختتامیه نیست، بلکه کار تازه شروع شده‌ است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *