فروردین: قلب ملت به عشق تیم ملی می‌تپد/ رفع مشکل سربازی ملی‌پوشان در دستور کار است

فروردین: قلب ملت به عشق تیم ملی می‌تپد/ رفع مشکل سربازی ملی‌پوشان در دستور کار است

رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی می‌گوید قلب ملت به عشق ملی‌پوشان فوتبال می‌تپد و امیدوارم در جام جهانی بدرخشند.

به گزارش سادس، محمدمهدی فروردین در حاشیه تمرین تیم ملی ایران اظهار کرد: امیدوارم ملی‌پوشان در جام جهانی بدرخشند. وظیفه داشتم به عنوان عضوی از خانواده ورزش کنار ملی‌پوشان باشم و شاید تاثیر جزئی در همراهی تیم ملی داشته باشیم. قلب ملت به عشق ملی‌پوشان می‌تپد و امیدوارم در جام جهانی بدرخشند. هم سرمربی و هم بازیکنان قول دادند که با تمام وجودشان کار می‌کنند و ما هم شک نداریم که اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. تمام قد از این تیم که امید مردم است، حمایت می‌کنیم.

او درباره وضعیت تیم ملی گفت: شرایط روحی تیم خوب است و فدراسیون در حداقل زمان ممکن با تمام وجود در کنار تیم ملی حضور داشت و حمایت کردند. شرایط خوبی را در تیم شاهد بودیم. بازیکنان هم‌قسم شده‌اند.

رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس در رابطه پاداش ملی‌پوشان گفت: این ملی‌پوشان برای پاداش بازی نمی‌کنند. خوشحال کردن مردم برایشان مهم است و ما هم باید چیزیرا که برازنده‌شان است فراهم کنیم. مطمئن باشید که کم نمی‌گذاریم. ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه جلسه‌ای با رییس جمهور برگزار می‌شود و در این جلسه با حضور اعضای تیم ملی و فدراسیون قول پاداش ویژه را از آقای رییسی بگیریم.

او درباره سفر نمایندگان مجلس به قطر گفت: در رابطه با دیگر نماینده‌ها نمی‌توانم اظهار نظر کنم اما خودم همین جا می‌مانم و بازی‌ها را تماشا می‌کنم و برای موفقیت تیم ملی دعا خواهیم کرد.

فروردین در رابطه با مشکل سربازی برخی از ملی‌پوشان گفت: این مساله در دستور کار مجلس، دولت و ستاد کل نیروهای مسلح خواهد بود تا دغدغه ملی‌پوشان را برطرف کنیم.

او درباره بازگشت کی‌روش هم گفت: هر مربی فلسفه‌اش بازی را تعریف می‌کند. مربی باشگاهی با تیم ملی بسیار فرق می‌کند. من معتقدم کی‌روش توانسته فلسفه بازی را خوب تعریف و پیاده کند و ما هم بسیار خوش‌بین هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *