صرف ۲۵ میلیارد برای بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر

صرف ۲۵ میلیارد برای بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر

سادس/لرستان وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر هزینه شده است.

دکتر سید حمید سجادی در آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر اظهار کرد: جهت آیین افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه ورزشی به شهرستان پلدختر سفر کرده‌ایم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان، تاکید و سفارش ویژه رئیس جمهور برای رسیدگی به پلدختر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر تخصیص داده شد.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: قبلا نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده بود، کل اعتبار هزینه شده برای بازسازی این مجموعه ورزشی مجموعا ۲۵ میلیارد تومان است.

وی گفت: لرستان از استان‌های پیش رو در عرصه‌های ورزش و حوزه جوانان است و باز هم از ظرفیت‌های دیگر برای پلدختر و لرستان استفاده خواهیم کرد.

سجادی با اشاره به فعالیت‌های حوزه جوانان تصریح کرد: با دکتر یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم تا  اتفاقات مهمی را از محل اعتبارات جوانان در نظر بگیریم.

این وزیر دولت سیزدهم اضافه کرد: در این راستا ساماندهی خانه‌های جوان، فعالیت‌های سمن‌ها، اوقات فراغت جوانان، برنامه‌های تکمیلی، بازبینی در کیفیت اعطای وام‌های ازدواج، اشتغال و برنامه‌هایی  که برای جوانان پیش‌بینی کرده‌ایم را به انجام برسانیم.

سجادی بیان کرد: حق لرستان بسیار بیشتر از این‌ها است و ما در این راستا انجام وظیفه می کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *