آنچلوتی: این شکست به اندازه ۱۰ پیروزی به ما درس داد

آنچلوتی: این شکست به اندازه ۱۰ پیروزی به ما درس داد

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید شکست برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا را درس بزرگی برای شاگردانش دانست.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، رئال مادرید سرانجام نخستین شکست فصل خود را با کارلو آنچلوتی متحمل شد.

رئال که به مصاف لایپزیگ رفت با نتیجه سه بر دو شکست خورد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: دیر یا زود ما باید شکست می خوردیم و امشب این اتفاق رخ داد. ما از این شکست به اندازه ۱۰ پیروزی پیاپی درس خواهیم گرفت. شکست دردناک است اما قطعا درد آن کمتر از شکست های دیگر است چرا که صعود خود را به دور بعد قطعی کرده ایم و تغییری در سرنوشت ما ایجاد نمی کند. 

او ادامه داد:باید به تلاش خود ادامه دهیم. اکنون زمان آن نیست که به گذشته برگردیم. به هیچ وجه نمی توانم از شاگردانم انتقاد کنم چرا که آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند و تا اکنون بسیار خوب ظاهر شده اند. باید روی مسائلی تمرکز کنیم که به خوبی پیش نمی رود به ویژه ضربات شروع مجدد. ما در دفاع بسیار خوب هستیم اما طبیعی است که چنین اتفاقاتی هم رخ دهد.

آنچلوتی به ستایش از لایپزیگ هم پرداخت و گفت: دو گل لایپزیگ روند بازی را تغییر داد. آنها کاملا به کارهای دفاعی روی آوردند و این کار ما را سخت کرد. لایپزیگ در ضد حملات خوب  کار کرد. به هیچ وجه بازیکنان ما در این بازی کم کاری نکردند و به همین خاطر نمی توانم آنها را سرزنش کنم. ما در بسیاری از بازی ها به پیروزی رسیده ایم و در بازی امشب هم چند بازیکن غایب داشتیم که حضور آنها می توانست روند بازی را تغییر دهد.

رئال مادرید با وجود شکست در این بازی با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند این  درحالی است که لایپزیگ با ۹ امتیاز  در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *