خدمت‌رسانی به روستاها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خدمت‌رسانی به روستاها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

عباس گودرزی در همایش دهیاران و شوراهای بخش شیروان که در حسینیه حضرت ابوالفضل ع  روستای شیروان برگزار شد، اظهار کرد: کارخانه شیر خشک از طرح‌های ارزشمند استان محسوب می‌شود و این قابلیت را دارد که به‌واسطه آن مراکز دامپروری بیشتری در سطح استان ایجاد و فرصت‌های شغلی خوبی فراهم شود.

وی تصریح کرد: این پروژه بعد از ۳۵ سال احیا شده که برای شهرستان بروجرد یک برند محسوب می‌شود و مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: با احیای این پروژه اشتغال مستقیم و فرصت‌های شغلی غیرمستقیم، رونق دامپروری در منطقه و در روستاهای بروجرد و اشترینان و شهرستان‌های هم‌جوار، زمینه‌سازی جهت احداث واحدهای جدید دام‌پروری در بروجرد و اشترینان ایجاد خواهد شد.

گودرزی با اشاره به بیمارستان کوثر، ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی از زیرساخت‌های مهم درمانی لرستان و بروجرد است که به همه مردم به‌خصوص کارگران و بازنشستگان خدمات درمانی و سلامت ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تخت‌ها تعداد آن‌ها به ۳ برابر افزایش پیدا می‌کند فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد خواهد شد.

نماینده بروجرد در مجلس بیان کرد: برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه کارگری طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در حال انجام است.

گودرزی با اشاره به پاسگاه شیروان، گفت: پاسگاه شیروان قبلاً افتتاح شده و اگر نیاز به ارتقا داشته باشد کمک خواهیم کرد که ارتقا پیدا کند.

وی اظهار کرد: جهان‌آباد کلانتری نداشت پروژه از صفر شروع شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد کامل شد در حال آماده شدن به یک ستاد فرماندهی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه این پروژه یکی از مطالبات مهم مردم جهان‌آباد است، گفت:  بندخاکی در قلعه میرزاعلی و یک بندخاکی در گندل گیلان افتتاح و دو بندخاکی در زرشکه و گلچهران با حضور معاون وزیر افتتاح و دو بند دیگر کلنگ زنی خواهد شد.

گودرزی عنوان کرد: در حوزه خدمت‌رسانی به روستاها غفلت نشده چون خدمت به روستا باعث مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *