این نتایج حاصل بی تدبیری مدیرعامل باشگاه است

این نتایج حاصل بی تدبیری مدیرعامل باشگاه است

سادس/فارس سرمربی مازندرانی تیم امید وحدت خراسان پس از شکست یازده گله تیمش در شیراز، نکات عجیبی را درباره وضعیت این تیم مطرح کرد.

نماینده خراسان رضوی در لیگ یک فوتبال کشور، در حال ثبت رکوردهای جدید در تاریخ فوتبال ایران است. این تیم که با مشکلات مدیریتی و مالی عجیبی دست و پنجه نرم می کند، با ۳۲ گل خورده در ۷ بازی و بدون کسب حتی یک امتیاز، به شیراز آمد و برابر تیم مدعی فجرشهید سپاسی صف آرایی کرد.

سرخپوشان امید وحدت در ورزشگاه حافظیه یازده بار دروازه خود را باز شده دیدند و بدین ترتیب رکوردی جدید در تاریخ رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور ثبت شد.

سرمربی این تیم پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت : بازیکنان ما که میانگین سنی آنها کمتر از ۱۸ سال است، دیروز در لیگ برتر امیدهای کشور به میدان رفتند. سپس در انتهای شب سوار بر هواپیما شده و نیمه شب به شیراز رسیدند.

حامی بخشی افزود : پس از ورود به شیراز، به دلیل مشکلات مالی و بی تدبیری مدیرعامل باشگاه، نتوانستیم مکانی برای خواب بچه ها فراهم کنیم و بازیکنان مجبور شدند در نمازخانه فرودگاه بخوابند. ما با چنین وضعیتی به مصاف تیم فجرسپاسی رفتیم که بهترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد و بدون شک یکی از مدعیان صعود به شمار می رود.

وی گفت : بازیکنان ما با هزینه خودشان و سرپرست تیم، خود را به این بازی رساندند و مسلم بود کار سختی دارند. فجر هم از دقیقه اول بازی مالکانه و برتری را به نمایش گذاشت و حقش بود که این همه گل بزند. آنها از هر زاویه ای توانستند به تیم ما فشار بیاورند.

بخشی درباره شرایط این تیم در ادامه کار گفت : ما پیش از این در یکی از بازی ها حاضر نشده ایم و اگر یک بار دیگر این اتفاق بیفتد، امتیاز تیم به لیگ دسته سوم سقوط می کند. بنابراین می خواهیم تا جایی که ممکن است در بازی ها حضور داشته باشیم. به دلیل بدهی باشگاه شهرخودرو به بازیکن خارجی، پنجره تیم ما بسته است و قول داده اند که این هفته پنجره نقل و انتقالات باز شود تا بتوانیم با بازیکنان بزرگسال، بازی هایمان را ادامه دهیم.

به گزارش سادس، تیم امید وحدت خراسان که با امتیاز تیم شهر خودرو مشهد(که فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد) در رقابت های این فصل حاضر شده است. این تیم بدون امتیاز و با ۴۳ گل خورده در انتهای جدول قرار دارد و هفته آینده در زمین خود میزبان تیم مس شهربابک است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *